Fuffie Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik zag een tijd geleden toen er een nieuwe update was uitkomen voor de psp. Ik zag ook dat er ''Skype'' beschikbaar was. Als je wilt Skypen op je psp wat zou je dan nodig moeten hebben ? MVG, Fuffie. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik zag een tijd geleden toen er een nieuwe update was uitkomen voor de psp.Ik zag ook dat er ''Skype'' beschikbaar was. Als je wilt Skypen op je psp wat zou je dan nodig moeten hebben ? MVG, Fuffie. mss een headset Reageren
Fuffie Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Ik zag een tijd geleden toen er een nieuwe update was uitkomen voor de psp.Ik zag ook dat er ''Skype'' beschikbaar was. Als je wilt Skypen op je psp wat zou je dan nodig moeten hebben ? MVG, Fuffie. mss een headset Kan je zo'n headset bij de Mediamarkt halen, ik ga er vandaag naar toe ! Bewerkt: 26 juli 2008 door Fuffie Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik zag een tijd geleden toen er een nieuwe update was uitkomen voor de psp.Ik zag ook dat er ''Skype'' beschikbaar was. Als je wilt Skypen op je psp wat zou je dan nodig moeten hebben ? MVG, Fuffie. mss een headset Kan je zo'n headset bij de Mediamarkt halen, ik ga er vandaag naar toe ! media markt heeft ze wel denk ik (Y) Reageren
Fuffie Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik zag een tijd geleden toen er een nieuwe update was uitkomen voor de psp.Ik zag ook dat er ''Skype'' beschikbaar was. Als je wilt Skypen op je psp wat zou je dan nodig moeten hebben ? MVG, Fuffie. mss een headset Kan je zo'n headset bij de Mediamarkt halen, ik ga er vandaag naar toe ! media markt heeft ze wel denk ik (Y) Dat was mijn vraag, ik kijk vandaag wel even bij de mediamarkt Bedankt. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ja je hebt een headset nodig maar je kan ook de "GO Cam" gebruiken (Dat is een camera voor de PSP) Veel plezier in je zoektocht Reageren
Miek Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Je kan er ook mee Video chatten in Go!Messenger. Reageren
js007 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Je kan er ook mee Video chatten in Go!Messenger. ja en die zit er standaard op Reageren
GTA Monster Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Je kan een GoCam gebruiken voor video en audio. Maar ook voor seksueel genot[/font] Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Je kan een GoCam gebruiken voor video en audio. Maar ook voor seksueel genot[/font] Dat weet jij goed zeg . Reageren
GTA Monster Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Je kan een GoCam gebruiken voor video en audio. Maar ook voor seksueel genot[/font] Dat weet jij goed zeg . Ik ben ook nog 12, hoor . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.