Vegeta Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 Ik heb urenlang zitten te knutselen aan een filmpje over IV het is echt fantastische geworden ik heb alle filmpjes over gta iv die te vinden waren op youtube erin gezet. Deze filmpje is zeker de moeite waard om te kijken :: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Ik heb urenlang zitten te knutselen aan een filmpje over IV het is echt fantastische geworden ik heb alle filmpjes over gta iv die te vinden waren op youtube erin gezet. Deze filmpje is zeker de moeite waard om te kijken :: Dit filmpje kan je bij Home Made Screens zetten. Maar ja goed filmpje Bewerkt: 26 juli 2008 door mc-mo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 Ik vind het einde wel stijlvol, maar voor de rest wat eentonig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 Ja man, leuk dat je dat maakt, ik heb er ook al zoveel gemaakt. Zoek ff op Youtube 'Jondasses' en kijk naar mijn filmpjes Het is een redelijk filmpje, maar ik vind dat vooral omdat je zo'n vet lied hebt genomen en de mooie beelden maar verder zit er niet echt sfeer in vind ik, ook kan ik er geen verhaal in vinden. Probeer daar op te letten bij een eventueel volgend filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 Ik heb urenlang zitten te knutselen aan een filmpje over IV het is echt fantastische geworden ik heb alle filmpjes over gta iv die te vinden waren op youtube erin gezet. Deze filmpje is zeker de moeite waard om te kijken :: echt heel mooi gemaakt het is zkr de moeite waard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 COOOOOL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vinnie1234 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 mooi filmpje:D alleen zoals TomHagen al zij dat het soms een beetje eentonig is;) Verder gewoon en FETT filmpje:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Ik kon geen liedje van King ring vinden die wat korter was dus ik moest voor mijn leven zoeken naar gta iv filmpjes trailers om het op te vullen !! Dus ik kon er niet echt een verhaal in zetten maar jah ik wou perse die liedje hebben. En ohja vinnie bedankt voor je comment en bekijk ook mijn andere filmpjes die zijn wel hard met een verhaal en niet eentonig !! EDIT : @ hieronder dat heb je dus mooi van de andere reacties gelezen .... Eentonig ..... Verhaalijn Bewerkt: 26 juli 2008 door cesar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 Euhm, ik denk dat dit een beetje standaard gaat worden... iedereen die gta-fan is heeft de trailers al gezien. Daarbij komt dat het eentonig is en er zit geen specifiek verhaallijn in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 Ik kon geen liedje van King ring vinden die wat korter was dus ik moest voor mijn leven zoeken naar gta iv filmpjes trailers om het op te vullen !! Dus ik kon er niet echt een verhaal in zetten maar jah ik wou perse die liedje hebben. En ohja vinnie bedankt voor je comment en bekijk ook mijn andere filmpjes die zijn wel hard met een verhaal en niet eentonig !! EDIT : @ hieronder dat heb je dus mooi van de andere reacties gelezen .... Eentonig ..... Verhaalijn Sorry hoor maar ooit al van inkorten gehoord? Dat liedje kan je best inkorten als je wat kan editten met movies... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 ik heb al die trailers gezien maar k vond het niet eentonig k vind het wel een mooie film wel zonder een verhaal lijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 je kan ook knutselen met liedjes in het programma audacity dan kan je bijv een stuk wegknippen en dan het laatste deel van het liedje een mooie fade out geven (zodat het geluid steeds zachter gaat totdat je niks hoort) dan hoef je je niet aan de lengte van het liedje te houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
freestyla Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 chique dinges Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 Pinnacle Studio gebruik ik en het is gwn de bom zoals je mischien al hoort soms maak ik de geluid wat hoger en lager zoals als ie gaat praten met playboy x . Maar als ik het ga inkorten dan stopt ie zo lelijk ik kom hem nergens echt goed stoppen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 Heel leuk gedaan. Ik had niet verwacht dat er nog een filmpje zou uitkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.