Wienish Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Leuk in elkaar gezet, maar wel erg zonde dat gewoon het grote meerendeel van die 4 minuten bestaat uit trailers... Alleen de vechtscene heb ik nog niet teruggezien. Edit: Sorry, zag net pas dat je schreef dat je al die filmpjes in elkaar hebt geplakt. Bewerkt: 28 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 Leuk in elkaar gezet, maar wel erg zondedat gewoon het grote meerendeel van die 4 minuten bestaat uit trailers... Alleen de vechtscene heb ik nog niet teruggezien. Edit: Sorry, zag net pas dat je schreef dat je al die filmpjes in elkaar hebt geplakt. Jah inderdaad ik heb alles wat betreft gta cutscenes wat op youtube te vinden was erin geplakt dus ook een paar executions van vlad en playboyx . En ook die liberty city gun club enzo ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NigelSlangen Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 cooool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Heel leuk gedaan. Ik had niet verwacht dat er nog een filmpje zou uitkomen. Nee komen ook geen trailers meer uit ... Deze heb ik zelf gemaakt. Edit : Nee je d8 dus aan mijn titel dat t een nieuwe filmpje zou zijn van rockstar Bewerkt: 5 augustus 2008 door cesar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.