Jump to content

Vigilante Misie

Frans202

Recommended Posts

Je pakt eerst inderdaad een politiewagen. Rijd ergens heen, en zet hem stil. Druk op de L1. Als je dat hebt gedaan kom je in een menu. Nu kan je tussen 4 dingen kiezen. En 2 dingen daarvan zijn zij-missies. Als je missies wil doen moet je een keuze maken tussen 'Most-wanted' of 'View Current Crimes'. Bij Most-Wanted moet je iemand uitschakelen die wordt gezocht door de politie. Ga hem achterna en haal hem neer. Pas wel op, er kunnen meerdere mensen zijn. Als je schiet kan jezelf ook nog politie achter je aan krijgen.

Bij View Current Crimes moet je een misdaad oplossen die net is gepleegd. Bijvoorbeeld dat er een auto is gestolen. Dan moet je de auto achterna. En als het goed is zitten de criminelen er in. De criminelen moeten dood. Wat handig is is dat je de auto kapot schiet. Als hij ontploft heb je de criminelen in 1 keer dood. Meestal zijn het er meer hoor.

Als je de hele mostwanted lijst hebt voltooid krijg je er wat procenten bij. Dat is ook zo bij een bepaald aantal van de View Current Crimes lijst.

Veel succes!

Delen op andere websites

thanx :tu:

maar als je dood gaat bij de misdaden die net zijn gepleegt moet je dan weer opnieuw beginnen bij 1 v.d. 20 voor wat procentjes erbij te krijgen?

want ik heb pas 1x bij misdaden die net zijn gepleegt procenten erbij gekregen

Delen op andere websites

Je krijgt natuurlijk welke keer wel een heel klein beetje erbij. Maar als je alle crimes hebt voltooid heb je er 2.5% bij. Het blijft gewoon opgeslagen, en je hoeft dan niet weer alles opnieuw te doen volgens mij. Handig is om elke keer wel even op te slaan of de autosave aan te zetten ;)

Delen op andere websites

Even ter informatie: er zijn oneindig veel Current Crimes! Je zou dagen aan een stuk Current Crimes kunnen doen, maar voor de 100% hoef je er maar 20 te doen (hoeft niet aan één stuk).

De Most Wanted list is wel beperkt. Hiervan zijn er 10 op Alderney, 10 op Algonquin en 10 op Broker/Dukes/Bohan. In totaal dus 30.

Ook kan je deze missie's nog niet van het begin doen, je moet eerst de missie Crime and Punishment gedaan hebben.

Delen op andere websites

dus als je er 20 hebt gedaan kan je daarna zoveel als je wilt doen maar geen procenten erbij krijgen ofwat??

Inderdaad, na 20 Current Crimes zal je een melding krijgen, zoals robin bbb hierboven al vermelde, waarbij je tegelijkertijd 2,5% bij je stats bij krijgt. Nu zal je nog wel verder kunnen politieagentje spelen, maar je zal er niets meer voor krijgen, op het eventuele geld en wapens die de criminelen laten vallen na. Volgens mij krijg je ook pas enkele percenten bij je stats nadat je alle 20 criminaliteiten hebt opgelost, en niet na elke criminaliteit een klein stukje.

Dit zelfde geld volgens mij voor de Most Wanted lijst, waarvoor je ook 2,5% krijgt.

Delen op andere websites

Als je de 20ste bij current crimes heb gehaald.Staat er: You become a vigilante.

Dan hoef je niet meer verder.Ga dan verder met de most wanted :D .

Hmm, dat heb ik niet gekregen. Ik kreeg alleen maar een archievement? Misschien toch nog doorgaan met killen..

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...