Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik snap sommige opties bij "display setup" niet. Wat is de Hud mode? Verder snap ik een aantal dingen onder "advanced" ook niet. Deze dingen om precies te zijn: draw distance, frame limiter, widescreen, mip mapping en anti aliasing. Kan iemand mij a.u.b uitleggen wat deze dingen betekenen?

m.e.t

Geplaatst: (bewerkt)

HUD mode (Heads Up Display) zijn eigenlijk je health bar, je geld aantal, je wapens, en je kogelvrijevest.

Als je dit uitschakelt, zijn die er niet meer.

Frame limiter dacht ik betenkt hoeveel frames er per minuut gebruikt worden.

Widescreen rekt je beeld uit.

Dit heb ik gevonden op een website:

MIP Mapping - MIP Mapping is an approach to texture mapping in which an original high-resolution texture map is scaled and filtered into multiple resolutions before it is applied to a surface. (MIP stands for the Latin multim im parvo, meaning "many things in a small space.") When a MIP Mapped texture is used in 3D rendering or real-time 3D displays, the texture can appear in full detail if it is seen in a close-up, or can be rendered quickly and smoothly from a lower MIP level when the object appears smaller or further away. MIP mapping saves processor time and improves anti-aliasing by allowing the computer to start with pre-filtered, pre-scaled textures at the most appropriate resolution for each frame. Usually, powers of 2 are used for the MIP Map levels, such that if the highest resolution were 1024x1024, the next levels would be 512x512, 256x256, 128x128, sometimes all the way down to 8x8 or 1x1 images.

Anti-aliasing:

Anti-aliasing (soms ook anti-kartelvorming genoemd) is een techniek die wordt toegepast in diverse computer-programma's (met name grafische) om het zogenaamde karteleffect dat voorkomt bij het tekenen van figuren en tekst op het computerscherm. Als je namelijk een schuine lijn of ander afgerond figuur zou tekenen op een computerscherm, dan wordt deze lijn afgebeeld met vierkante pixels. Hieronder krijg je een trappetjes-effect (zie tekening rechts). De oplossing is om de pixels rond de rand van een afgerond figuur iets te vervagen, zodat het karteleffect minder opvalt.

En draw distance is hoe ver je de gebouwen kunt zien.

-Das

Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:

Volgens mij kon je bij ''Advenced'' ook nog instellen of je langer een stunt wilt uitvoeren of korter. Dat houdt in hoever de lenghte is van de stunts en of het hoger of laag is. Ik ben het even navragen aangezien me SA het verder niet meer doet.

Geplaatst:
Volgens mij kon je bij ''Advenced'' ook nog instellen of je langer een stunt wilt uitvoeren of korter. Dat houdt in hoever de lenghte is van de stunts en of het hoger of laag is. Ik ben het even navragen aangezien me SA het verder niet meer doet.

Dat begrijp ik niet helemaal :/

Je kan er wel de beeldkwaliteit van je spel verstellen. Helemaal vanonder. Als je het hebt aangepast moet je ter bevestiging nog eens op enter drukken, anders gebeurt er niets.

Geplaatst:

Dat begrijp ik niet helemaal :/

Je kan er wel de beeldkwaliteit van je spel verstellen. Helemaal vanonder. Als je het hebt aangepast moet je ter bevestiging nog eens op enter drukken, anders gebeurt er niets.

Ik had het zelf ook, zo blijf je langer in de lucht, en is bestemd voor de pro-stunters. Volgens mij kon je dit doen bij display setup>Advenced>En dan het desbetreffende tipje van mij.

Geplaatst:
Weird, dat heb nog niet gezien hoor o.O

Of ik heb me vergist met de andere opties zoals. Maar ik ben er wel zeker van dat dit mogelijk is. Ik ben er alleen niet zo zeker van dat het bij advenced is of gewoon vrij in het rijtje staat.

Geplaatst:
Alles is te lezen in de Readme.txt die standaard wordt meegeleverd en geïnstalleerd met het spel. ^_^

Volgens mij kon je dat instellen met on/off

Geplaatst:
Alles is te lezen in de Readme.txt die standaard wordt meegeleverd en geïnstalleerd met het spel. ^_^
Volgens mij kon je dat instellen met on/off
De Readme.txt wordt geïnstalleerd (ik val in herhaling :duh: ). Dat is een tekst bestand en die kan je niet aan of uit zetten, die kan je lezen of niet lezen. :7
Geplaatst:
De Readme.txt wordt geïnstalleerd (ik val in herhaling :duh: ). Dat is een tekst bestand en die kan je niet aan of uit zetten, die kan je lezen of niet lezen. :7

Display > Frame limiter > advenced > on/off

als je hem off zet stunt je hoger en kan je over verdere afstanden stunten

Geplaatst:

Display > Frame limiter > advenced > on/off

als je hem off zet stunt je hoger en kan je over verdere afstanden stunten

De Frame limiter heeft niets met stunten te maken hoor. De frame lmiter heeft te maken met het aantal beelden per seconder. Als de deze uit zet krijg je meer "FPS" dan de staandaart 25, mits je videokaart dat natuurlijk aan kan. Heeft dus niets met stunten te maken :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...