keessie Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) hey mensen nadat ik had gevonden hoe je kon filmen ben ik meteen begonnen met mijn oude bezigheid in vice city stunten onder de naam hells stunters alleen nu in vcs ik wou vragen of er misschien wat mensen mee willen doen met het opnemen van hun stunts het zou geweldig zijn als er mensen mee doen om een leuke film te maken. het werkt als volgd: 1. je maakt een filmpje van een stunt 2. je stuurt hem naar mij op 3. wachten tot ik het gemonteerd heb 4. op je stoel zitten en kijken naar een master stunt film vragen over het opnemen kan altijd grz Keessie edit: zie hier een trailer(zie nu pas spelfouten in filmpje :$ ) Bewerkt: 26 juli 2008 door keessie Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik vind VCS niet echt een GTA om te stunten En hoe neem je de stunts dan op? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik denk dat hij een soort van Fraps tool heeft waardoor hij kan filmen op z'n psp. Reageren
keessie Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) ik heb een video tut gevolgd en zo kan je je psp beeld op de computer zien en dan fraps of hypercam gebruiken edit:dit filmpje edit2: zie eerste bericht voor trailertje Bewerkt: 26 juli 2008 door keessie Reageren
xxRolie. Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 En wanneer komt de film uit? Ben wel benieuwd. Kan zelf niet zo'n filmpje op sturen. Reageren
Miek Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Vette trailer man! De muziek en stunts rocken als een beest! Reageren
Honkbalpet Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik zou ERG graag meedoen, maar ik zou niet weten hoe ik het moet opnemen... en ik heb er geen zin in om een custom-firmware te installeren... Reageren
arjan123nl Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik wil wel mee doen,maar ik heb een psp dus moet ik het met me camera doen en dat is niet echt mooi. dat gaat er ongeveer zo uit zien: http://nl.youtube.com/watch?v=DRifnBNiebw mvg arjan123nl. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.