IronBullet Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Die heb ik nu ook en dan met snickers en een zwarte broek inplaats van donker groen XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Die heb ik nu ook en dan met snickers en een zwarte broek inplaats van donker groen XD Heeft jouw Niko Snickers? Je bedoelt van Sneakers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Whahaha lol snickers ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
johnnnyboy15nl Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Mijn niko heeft een echt zakelijk uitziend pakje EN rijd alleen in lease autotjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik d8 dat dit wel een leuk topic zou zijn . Post hier hoe jou Niko eruit ziet ...Ik begin alvast met die van mij : De standaard pak die ik kocht bij die dure winkel en als je het hebt gekozen moet je nog een keer kleren veranderen dan kan je er een andere broek bij kiezen daar heb ik de zeer donkere jeans bij gedaan. En het staat fantastisch , de enigste outfit die niko past bijd e andere heeft hij een dikke hangbuik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Dat vind ik wel één van de vetste pakken (topicstarter). Maar dan met witte schoentjes (ook Perseus). Soort disco man. Of mijn normale business pak (rode stropdas), en dan in m'n explosie-proof Cavalcade politie agentjes terroriseren. Doe ook wel eens m'n vuilnisman pak aan met bivakmuts; psychopaatje spelen. Bij Kiki Jenkins doe ik het standaard pak aan (bij het begin), en haal ik haar op in een vuilniswagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.