Jump to content

Problemeen met PS2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wel ik speelde dus Need For Speed: Most Wanted he...

Ik savede mn spel,

en zette hem af(mn PS2),

twee uur later,

wil ik NFS: MW weer spelen,

dus ik start hem op,

kan hij mn bestanden niet laden,

hij zegt dat ze beschadigd zijn,

en dit snap ik niet,

ik heb hem op de juiste manier afgesloten...

Maar natuurlijk, toen ik dat bericht kreeg,

was ik bang voor mn andere savegames van m'n andere spelletjes...

Zoals de 5 GTA's die op PS2 verschenen zijn ('k heb ze allevijf)...

Die andere spelletjes zjin gespaard gebeleven...(OEF!)

Aan m'n Memory Card ligt het niet,

da's zeker,

'k denk aan het spel...

WAT MOET IK DOEN? :-(:-(:-(:-(

Al mn mooie auto's kwijt..

M'n upgrades allemaal weg...(gelockt)...

HELP! :-(

MegaPilot...

'k Wist niet waar dit te plaatsen, sorry.

EDIT: Aaaahn, hier moet het dus staan. :)

EDIT 2: M'n PS2 werkt nog perfect he. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Weet je zeker dat je je console niet uitgezet hebt tijdens het saven? Want dan raakt hij namelijk beschadigt. Zorg er altijd voor dat je er zeker van bent dat hij klaar is met saven, dan weet je zeker dat de savegame gewoon goed blijft...

Sorry dat ik het zeg maar wij hebben niet zo verstand van wat het probleem nou is. Ik denk dat Electronic Arts Nederland er meer verstand van heeft. Vandaar dat ik je door ga wijzen naar Deze site waar je je probleem kan stellen. Ik hoop dat die mensen daar je probleem kan verhelpen

MVG,

GekkieJ01

Bewerkt: door GekkieJ01
Sorry dat ik het zeg maar wij hebben niet zo verstand van wat het probleem nou is. Ik denk dat Electronic Arts Nederland er meer verstand van heeft. Vandaar dat ik je door ga wijzen naar Deze site waar je je probleem kan stellen. Ik hoop dat die mensen daar je probleem kan verhelpen

MVG,

GekkieJ01

Het punt is dat hoogstwaarschijnlijk de fout bij hem zelf ligt, niet bij het spel. Bij EA zullen ze met dezelfde dingen aankomen als die wij zeggen... (of ze moeten iets weten over het feit dat PS2 savegames opeens corrupted raken)

Probeer eens een nieuw alias aan te maken, te saven en dan weer te laden. Als hij dan weer niet werkt, zal je een nieuw spel moeten kopen want dat dan is hoogst waarschijnlijk de disc dusdanig beschadigt waardoor de game niet meer 100% goed werkt.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Misschien uit gezet tijdens het spelen?

Nopee...

Weet je zeker dat je je console niet uitgezet hebt tijdens het saven? Want dan raakt hij namelijk beschadigt. Zorg er altijd voor dat je er zeker van bent dat hij klaar is met saven, dan weet je zeker dat de savegame gewoon goed blijft...

Nopeee...

MVG,

GekkieJ01

Zal ik proberen, maar niemand kan eignlijk iets doen denk ik,

m'n savegame is beschadigd :cry::cry::cry:

MegaPilot...

Geplaatst:

Dan is de enige mogelijkheid de game opnieuw te kopen, de gemiddelde prijs is tussen de 15 - 30,- €. Dan is het probleem alleen nog maar dat je een savegame moet hebben, verklaar de blacklist tot onbevolen, aangezien je alle cars al hebt zal het wel makkelijker zijn omdat je het al eens hebt gedaan.

Geplaatst:
Dan is de enige mogelijkheid de game opnieuw te kopen, de gemiddelde prijs is tussen de 15 - 30,- €. Dan is het probleem alleen nog maar dat je een savegame moet hebben, verklaar de blacklist tot onbevolen, aangezien je alle cars al hebt zal het wel makkelijker zijn omdat je het al eens hebt gedaan.

De game opnieuw kopen lijkt me totaal nutteloos als er niks mee aan de hand is. Als je gewoon een nieuwe savegame begint en eventueel de oude verwijdert, zou er niks aan de hand moeten zijn.

wat ook kan is tijdens het saven is

als hij aan het saven is op einde moet je (meestal)

op ok of op een soort bevesting drukken

mijn broer had dit bij tony hawk daar moest je altijd op einde

van het saven op OK drukken maar had het vergeten

toen hij het spel een paar dagen later speelde had hij beschadigd data.

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

MVG,

GekkieJ01

Het punt is dat hoogstwaarschijnlijk de fout bij hem zelf ligt, niet bij het spel. Bij EA zullen ze met dezelfde dingen aankomen als die wij zeggen... (of ze moeten iets weten over het feit dat PS2 savegames opeens corrupted raken)

Probeer eens een nieuw alias aan te maken, te saven en dan weer te laden. Als hij dan weer niet werkt, zal je een nieuw spel moeten kopen want dat dan is hoogst waarschijnlijk de disc dusdanig beschadigt waardoor de game niet meer 100% goed werkt.

Ga ik morge doen, nu mag ik niet op mn PS2 :7

wat ook kan is tijdens het saven is

als hij aan het saven is op einde moet je (meestal)

op ok of op een soort bevesting drukken

mijn broer had dit bij tony hawk daar moest je altijd op einde

van het saven op OK drukken maar had het vergeten

toen hij het spel een paar dagen later speelde had hij beschadigd data.

Die bevestiging doe ik altijd hoor! ^_^

MegaPilot

Oke, ik heb een nieuw profiel, maar mn gegevns die staan in mn ander profiel dus ik ben mn savegame kwijt? :?

MegaPilot.

EDIT: Ik heb dat andere profiel ook nog he! :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Je bent die savegame altijd kwijt want die is gewoon beschadigt en het kan niet meer opgelapt worden :7

Geplaatst:
Je bent die savegame altijd kwijt want die is gewoon beschadigt en het kan niet meer opgelapt worden :7

KtotheUT!

kan zelf niet meer verwijdert worden :N.

Das zever, ik verwijder dat profiel en alles is weer zoals normaal :)

MegaPilot.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...