Jump to content

Episodic content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hopelijk gaan ze het niet aanpakken zoals ze bij CoD4 doen.

Eerst een mappack gaan releasen op de Xbox 360 voor 800 MS points. Een maandje daarna releasen ze de mappack voor de PC, gratis. :') Epic fail.

Maar als het echt een groot ding wordt, zullen ze er wel wat voor gaan vragen. Al hoop ik dat het gratis is. :D

Geplaatst:
Hopelijk gaan ze het niet aanpakken zoals ze bij CoD4 doen.

Eerst een mappack gaan releasen op de Xbox 360 voor 800 MS points. Een maandje daarna releasen ze de mappack voor de PC, gratis. :') Epic fail.

Maar als het echt een groot ding wordt, zullen ze er wel wat voor gaan vragen. Al hoop ik dat het gratis is. :D

dat is best een KUT[/font] streek

maar ik hoop ook dat dit ook nog voor de ps3 komt

Geplaatst:

Op de ps3 (waarschijnlijk op de xdoos ook) moet je ook voor zowat elke map pack en weet ik wel niet wat constant weer betalen dus het zou me zwaar verbazen als deze content gratis wordt.

Geplaatst:
ik bedoelde met downloaden gewoon zoiets met xbox live.

Dan is het alsnog warez. Lees nog eens die regel door.

gozer snap jij iets niet ofso het is helemaal geen warez weet je hoezo niet omdat je het eerst koopt op xbox live daarna moet je hem downloaden via xbox live en anders kun je hem nooit op je xbox krijgen :duh: jij heb zkr ene ps3 of niet dam :cya:

en ik doel hier dus op die epicsodic

Noem me liever bij me naam alstjeblieft. Als hij te koop is waarom zou je hem dan downloaden, hij zegt zelf dat hij te koop is.

Die episodic contents moet je DOWNLOADEN, maar dat kost wel geld.

Geplaatst:
ik bedoelde met downloaden gewoon zoiets met xbox live.

Dan is het alsnog warez. Lees nog eens die regel door.

gozer snap jij iets niet ofso het is helemaal geen warez weet je hoezo niet omdat je het eerst koopt op xbox live daarna moet je hem downloaden via xbox live en anders kun je hem nooit op je xbox krijgen :duh: jij heb zkr ene ps3 of niet dam :cya:

en ik doel hier dus op die epicsodic

op ps3 is dit precies het zelfde hoor..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...