ikt Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Hopelijk gaan ze het niet aanpakken zoals ze bij CoD4 doen. Eerst een mappack gaan releasen op de Xbox 360 voor 800 MS points. Een maandje daarna releasen ze de mappack voor de PC, gratis. :') Epic fail. Maar als het echt een groot ding wordt, zullen ze er wel wat voor gaan vragen. Al hoop ik dat het gratis is. Reageren
Dexist Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Hopelijk gaan ze het niet aanpakken zoals ze bij CoD4 doen.Eerst een mappack gaan releasen op de Xbox 360 voor 800 MS points. Een maandje daarna releasen ze de mappack voor de PC, gratis. :') Epic fail. Maar als het echt een groot ding wordt, zullen ze er wel wat voor gaan vragen. Al hoop ik dat het gratis is. dat is best een KUT[/font] streek maar ik hoop ook dat dit ook nog voor de ps3 komt Reageren
Valto Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Op de ps3 (waarschijnlijk op de xdoos ook) moet je ook voor zowat elke map pack en weet ik wel niet wat constant weer betalen dus het zou me zwaar verbazen als deze content gratis wordt. Reageren
kevin schilder Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 bedankt er mag nu wel een slotje op. Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Komt tie dus wel al in augustus en niet in December? Reageren
frankyyguy Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 ik bedoelde met downloaden gewoon zoiets met xbox live. Dan is het alsnog warez. Lees nog eens die regel door. gozer snap jij iets niet ofso het is helemaal geen warez weet je hoezo niet omdat je het eerst koopt op xbox live daarna moet je hem downloaden via xbox live en anders kun je hem nooit op je xbox krijgen jij heb zkr ene ps3 of niet dam en ik doel hier dus op die epicsodic Noem me liever bij me naam alstjeblieft. Als hij te koop is waarom zou je hem dan downloaden, hij zegt zelf dat hij te koop is. Die episodic contents moet je DOWNLOADEN, maar dat kost wel geld. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 ik bedoelde met downloaden gewoon zoiets met xbox live. Dan is het alsnog warez. Lees nog eens die regel door. gozer snap jij iets niet ofso het is helemaal geen warez weet je hoezo niet omdat je het eerst koopt op xbox live daarna moet je hem downloaden via xbox live en anders kun je hem nooit op je xbox krijgen jij heb zkr ene ps3 of niet dam en ik doel hier dus op die epicsodic op ps3 is dit precies het zelfde hoor.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.