ZUMZUM Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 wie kan mij de diablo stallion van gta 3 (duh anders hak em wel ergens anders gepost) verzenden via PB alvast bedankt ps:ik wil die auto hebben omdat ik em ook in VC wil hebben en ik zelf heb gta3 niet Reageren
Baffie Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Is het niet mogelijk om in de gta3.img van GTA3 de bestanden van de Diablos Stallion op te zoeken en ze in de gta3.img van GTA Vice City te vervangen door een willekeurige auto? Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 (bewerkt) Is het niet mogelijk om in de gta3.img van GTA3 de bestanden van de Diablos Stallion op te zoeken en ze in de gta3.img van GTA Vice City te vervangen door een willekeurige auto? wie kan mij de diablo stallion van gta 3 (duh anders hak em wel ergens anders gepost) verzenden via PBalvast bedankt ps:ik wil die auto hebben omdat ik em ook in VC wil hebben en ik zelf heb gta3 niet lees de ps daar staat en ik zelf heb gta3 niet sorry dat ik zo boos doe Bewerkt: 12 maart 2005 door oeneboy Reageren
Baffie Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 (bewerkt) Ohw sorry, maar ik heb gta3 wel, ik zal even kijken of ik hem kan sturen via e-mail. Ik weet alleen niet precies welke bestanden het zijn, ik heb er 4 gevonden. diablos.dff diablos.txd en stallion.dff stallion.txd Het is denk ik diablos.dff, maar zeker weten doe ik het niet helemaal. Bewerkt: 12 maart 2005 door Baffie Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 13 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 (bewerkt) ok baffie ik heb mijn email adres verzonden oene :blink: Bewerkt: 13 maart 2005 door oeneboy Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 stoer, dan wil ik em ook wel.... [EDIT door Lantyz: Emailadressen per PB, svp] Reageren
bjorn13 Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 nou ik d8 dat je geen email adrese mogt doorgeven aleen via pm [EDIT door Lantyz: Dat klopt ] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.