big mok Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 heefd er iemand op gta iv in een politie helicopter gevlogen ik weet niet hoe ik aan een moet komen als je het weet stuur dan even een mealtje PB naar mij. >>> Door Jacky-2007: E-mail adres verwijderd voor je eigen veiligheid. Als leden een PB sturen hier op het forum is dat al voldoende.<<< Reageren
niko belic Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) volgensmij kan je hem wel krijgen maar het is heel moeilijk PS welkome op het forum Bewerkt: 26 juli 2008 door niko belic Reageren
Frans202 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 ik heb er wel eens in gevlogen hij staat ergens op een politiebureau maar waar weet ik ook niet Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 ik heb er wel eens in gevlogen hij staat ergens op een politiebureau maar waar weet ik ook niet ik denk dat op het vliegveld politie helikopters staan denk ik he of anders moet je een code gebruiken Reageren
Frans202 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 op het vliegveld staan alleen gewone heli's Reageren
freestyla Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 op het vliegveld staan alleen gewone heli's heb er ook nog geen op de grond zien staan enkel annihilators en gewone mavericks Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 op het vliegveld staan alleen gewone heli's ow dacht politie heli's Reageren
joppie Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) ik heb er wel eens in gevlogen hij staat ergens op een politiebureau maar waar weet ik ook niet Nee, daar staan Annihilator's geen echte politie heli's van die blauwe die in IV zitten... Hier staat een heli die je denk ik bedoelt? (kweet niet zeker of et daar is maar er zit zo'n ingang aan de zijkant) Plaatje? hierzo En nee ik heb er ook nog nooit ingevlogen... jammer.. Bewerkt: 26 juli 2008 door joppie Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 ik heb er wel eens in gevlogen hij staat ergens op een politiebureau maar waar weet ik ook niet Nee, daar staan Annihilator's geen echte politie heli's van die blauwe die in IV zitten... Hier staat een heli die je denk ik bedoelt? (kweet niet zeker of et daar is maar er zit zo'n ingang aan de zijkant) Plaatje? hierzo En nee ik heb er ook nog nooit ingevlogen... jammer.. ow sorry Reageren
miesjel Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 op het vliegveld staan alleen gewone heli's Ik ben nog maar net begonnen en ben nog niet op het middelste eiland, kan ik toch nog een helikopter vinden? en zo ja waar, ik heb even op het vliegveld gezocht maar zag alleen maar lege helipads. toen moest ik stoppen met zoeken omdat de politie kwam Reageren
Wienish Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 ik heb er wel eens in gevlogen hij staat ergens op een politiebureau maar waar weet ik ook niet ik denk dat op het vliegveld politie helikopters staan denk ik he of anders moet je een code gebruiken Dat is de Annihilator die daar 3x staat o.O Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 ik heb er wel eens in gevlogen hij staat ergens op een politiebureau maar waar weet ik ook niet ik denk dat op het vliegveld politie helikopters staan denk ik he of anders moet je een code gebruiken Dat is de Annihilator die daar 3x staat o.O maar niet in normale mode staat hij er niet maar online wel Reageren
Mitc-Hell Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 volgens mij staat er in de singleplayer slechts 1 annihilator op het vliegveld maar dit is pas als je het spel hebt uitgespeeld, dan kun je hem meteen ook op andere plakken vinden. De politiehelicopter is voor zo ver ik weet nergens te vinden om deze te krijgen zul je minimaal een 3 sterren wanted level moeten hebben zodat er een aan komt vliegen en dan de piloot gaan snipen. Dit is mij pas een keer gelukt en net toen ik instapte werd ik doodgeschoten dus Nee, ik heb er niet in gevlogen, slechts een halve seconde ingezeten. Reageren
FerryN Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 volgens mij staat er in de singleplayer slechts 1 annihilator op het vliegveld maar dit is pas als je het spel hebt uitgespeeld, dan kun je hem meteen ook op andere plakken vinden.De politiehelicopter is voor zo ver ik weet nergens te vinden om deze te krijgen zul je minimaal een 3 sterren wanted level moeten hebben zodat er een aan komt vliegen en dan de piloot gaan snipen. Dit is mij pas een keer gelukt en net toen ik instapte werd ik doodgeschoten dus Nee, ik heb er niet in gevlogen, slechts een halve seconde ingezeten. Toen ik Kiki op 75% ofzo had, stonden op iedere politiebureau een Anni, dus gauw Kiki daten Is ook een stuk handiger Reageren
Mitc-Hell Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ik ben pas begonnen met het daten van kiki na de storyline dus toen stonden ze er al dus ik zou niet weten of jou verhaal klopt. Zou wel handig zijn voor de mensen die nog bezig zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.