Jump to content

politie helicopter


big mok

Recommended Posts

heefd er iemand op gta iv in een politie helicopter gevlogen ik weet niet hoe ik aan een moet komen als je het weet stuur dan even een mealtje PB naar mij.

>>> Door Jacky-2007: E-mail adres verwijderd voor je eigen veiligheid. Als leden een PB sturen hier op het forum is dat al voldoende.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er wel eens in gevlogen hij staat ergens op een politiebureau maar waar weet ik ook niet

ik denk dat op het vliegveld politie helikopters staan denk ik he

of anders moet je een code gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er wel eens in gevlogen hij staat ergens op een politiebureau maar waar weet ik ook niet

Nee, daar staan Annihilator's geen echte politie heli's van die blauwe die in IV zitten...

Hier staat een heli die je denk ik bedoelt?

(kweet niet zeker of et daar is maar er zit zo'n ingang aan de zijkant)

Plaatje? hierzo

En nee ik heb er ook nog nooit ingevlogen... jammer..

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er wel eens in gevlogen hij staat ergens op een politiebureau maar waar weet ik ook niet

Nee, daar staan Annihilator's geen echte politie heli's van die blauwe die in IV zitten...

Hier staat een heli die je denk ik bedoelt?

(kweet niet zeker of et daar is maar er zit zo'n ingang aan de zijkant)

Plaatje? hierzo

En nee ik heb er ook nog nooit ingevlogen... jammer..

ow sorry

Link to comment
Delen op andere websites

op het vliegveld staan alleen gewone heli's

Ik ben nog maar net begonnen en ben nog niet op het middelste eiland, kan ik toch nog een helikopter vinden?

en zo ja waar, ik heb even op het vliegveld gezocht maar zag alleen maar lege helipads. toen moest ik stoppen met zoeken omdat de politie kwam

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er wel eens in gevlogen hij staat ergens op een politiebureau maar waar weet ik ook niet

ik denk dat op het vliegveld politie helikopters staan denk ik he

of anders moet je een code gebruiken

Dat is de Annihilator die daar 3x staat o.O

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er wel eens in gevlogen hij staat ergens op een politiebureau maar waar weet ik ook niet

ik denk dat op het vliegveld politie helikopters staan denk ik he

of anders moet je een code gebruiken

Dat is de Annihilator die daar 3x staat o.O

maar niet in normale mode

staat hij er niet maar online wel

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij staat er in de singleplayer slechts 1 annihilator op het vliegveld maar dit is pas als je het spel hebt uitgespeeld, dan kun je hem meteen ook op andere plakken vinden.

De politiehelicopter is voor zo ver ik weet nergens te vinden om deze te krijgen zul je minimaal een 3 sterren wanted level moeten hebben zodat er een aan komt vliegen en dan de piloot gaan snipen. Dit is mij pas een keer gelukt en net toen ik instapte werd ik doodgeschoten dus Nee, ik heb er niet in gevlogen, slechts een halve seconde ingezeten. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij staat er in de singleplayer slechts 1 annihilator op het vliegveld maar dit is pas als je het spel hebt uitgespeeld, dan kun je hem meteen ook op andere plakken vinden.

De politiehelicopter is voor zo ver ik weet nergens te vinden om deze te krijgen zul je minimaal een 3 sterren wanted level moeten hebben zodat er een aan komt vliegen en dan de piloot gaan snipen. Dit is mij pas een keer gelukt en net toen ik instapte werd ik doodgeschoten dus Nee, ik heb er niet in gevlogen, slechts een halve seconde ingezeten. :dans:

Toen ik Kiki op 75% ofzo had, stonden op iedere politiebureau een Anni, dus gauw Kiki daten ;)

Is ook een stuk handiger :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...