Jump to content

politie helicopter


big mok

Recommended Posts

de politie heli spawnt nergens maar je kan hem alsnog heel makkelijk krijgen! ga op een gebouw staan (het museum ten oosten van middle parc is aangeraden) ga een beetje uit je dak totdat je 3 sterren politie hebt, dan komt er een politie heli naar je toe; als hij aan een rand van dat gebouw vliegt, over het gebouw; pak dan je Sniper, en schiet de piloot dood; dan kunnen er meerdere dingen gebeuren

- de heli 'landt' de andere twee politie mensen komen eruit en schieten op je; schiet ze dood en vlieg in de helicopter!

- de heli komt verkeerd terecht; hij komt schuin en de wieken gaan eraf, de andere twee politie mensen komen eruit en schieten op je; dood ze of ren weg; je kunt de heli niet gebruiken

- de heli ontploft; helaas, probeer opnieuw

veel plezier ermee ;-)

Bewerkt: door Mikey cool6
Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt niet die gevechts helikopter maar een gewone politie maverick. Als ik jou was zou ik gewoon de kaart van GTA IV erbij pakken en langs alle politie stations vliegen tot je er 1 ziet. Lijkt me sterk dat je ze alleen krijgt als je 3 sterren hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt niet die gevechts helikopter maar een gewone politie maverick. Als ik jou was zou ik gewoon de kaart van GTA IV erbij pakken en langs alle politie stations vliegen tot je er 1 ziet. Lijkt me sterk dat je ze alleen krijgt als je 3 sterren hebt.



Het is waar wat Mikey cool6 hier neerzet...

De politie maverick spawnt nergens.... :N

Bij de politiebureaus vind je alleen de Annihilator maar niet de maverick en deze zal je dus op de manier zoals hij beschrijft moeten pakken :Y

Dus succes :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dr wel in gevlogen :tu: maar het is niks apparts het zoeklicht kan trouwens ook niet aan, hij vliegt het zelfde als een maverick. en het koste mij heel veel moeite om hem te pakken.

ik ging op het dak staan van de vliegveld terminal met een annilihator en daar schoot ik de helicopter zover kapot totdat hij ging branden toen sprong de piloot eruit maar je moet wel snel zijn met instappen en snel de health cheat doen anders ontploft hij. nou veel plezier met proberen maar het zal niet makkelijk worden :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dr wel in gevlogen :tu: maar het is niks apparts het zoeklicht kan trouwens ook niet aan, hij vliegt het zelfde als een maverick. en het koste mij heel veel moeite om hem te pakken.

ik ging op het dak staan van de vliegveld terminal met een annilihator en daar schoot ik de helicopter zover kapot totdat hij ging branden toen sprong de piloot eruit maar je moet wel snel zijn met instappen en snel de health cheat doen anders ontploft hij. nou veel plezier met proberen maar het zal niet makkelijk worden :D

Mij is het wel gelukt, ik probeer het nog wel eens een keer te doen en dan ga ik het wel filmen voor jullie ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Mij is het ook gelukt op dit gebouw:

http://snapmap.wikigta.org/index.php?318,164

Duurt wel lang om naar boven te komen. Maar eenmaal boven vliegen de helikopters op oog hoogte. Schiet ze neer wanneer ze boven de flat vliegen en ze maken dan maar een val van 2 a 3 meter. Even de politie uitschakelen die eruit komen. En je hebt een Politie Maverick. Niks speciaals aan zoals 1 van de vorige posters zegt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

heefd er iemand op gta iv in een politie helicopter gevlogen ik weet niet hoe ik aan een moet komen als je het weet stuur dan even een pb

ik heb er 1x in gevlogen in een echte geen alienator maar die was met geluk daar na is het me niet meer gelukt maar dat was ook nog maar 2 dagen geleden

je kunt proberen piloot te sniperen maar dan is hij meestal onploft

ik heb toen met een andere heli uit de lucht gehaald

Link to comment
Delen op andere websites

online is hij makkelijk te krijgen. eerst rijd je naar hier. dan zie je ergens het politie bureau waar bij tbogt een apc staat. dan ga je op die trap, die zie je als het goed is helemaal links en dan zie je een deur recht voor je en een rechts, je gaat in de rechtse. dan loop je alle trappen op als je helemaal boven bent zie je weer een deur, en als je daaruit gaat zie je een helikopterplatform, daarop staat de police maverick. het klinkt heel moelijk maar is 't niet.

Link to comment
Delen op andere websites

online is hij makkelijk te krijgen. eerst rijd je naar hier. dan zie je ergens het politie bureau waar bij tbogt een apc staat. dan ga je op die trap, die zie je als het goed is helemaal links en dan zie je een deur recht voor je en een rechts, je gaat in de rechtse. dan loop je alle trappen op als je helemaal boven bent zie je weer een deur, en als je daaruit gaat zie je een helikopterplatform, daarop staat de police maverick. het klinkt heel moelijk maar is 't niet.

ERH fout

volgend antwoord

dat is de Annihilator.

Hij zoekt de Police Maverick...

Die spawnt nergens, misschien Simple Native downloaden (A) ? De Police Maverick ( PolMaverick ) in de car spawning list en dan spawnt die rcht voor je :D

Link to comment
Delen op andere websites

online is hij makkelijk te krijgen. eerst rijd je naar hier. dan zie je ergens het politie bureau waar bij tbogt een apc staat. dan ga je op die trap, die zie je als het goed is helemaal links en dan zie je een deur recht voor je en een rechts, je gaat in de rechtse. dan loop je alle trappen op als je helemaal boven bent zie je weer een deur, en als je daaruit gaat zie je een helikopterplatform, daarop staat de police maverick. het klinkt heel moelijk maar is 't niet.

ERH fout

volgend antwoord

dat is de Annihilator.

Hij zoekt de Police Maverick...

Die spawnt nergens, misschien Simple Native downloaden (A) ? De Police Maverick ( PolMaverick ) in de car spawning list en dan spawnt die rcht voor je :D

omfg wedden, ik heb er zelf in gevlogen! ik heb het over multiplayer hé, en misschien is het allleen tbogt maar hij staat er

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet proberen op een grote dak de piloot zo laag mogelijk neer te schieten. Dan moet je hopen dat die helicopter een beetje heel neerkomt zodat je erin kan (en wat ik doe dan cheaten dat ie heel wordt) en dan vliegen. Het is mij een paar keer gelukt. In TBOGT komen die helicopters gewoon normaal voor volgens mij als het goed is.

Link to comment
Delen op andere websites

heefd er iemand op gta iv in een politie helicopter gevlogen ik weet niet hoe ik aan een moet komen als je het weet stuur dan even een pb

ik heb er 1x in gevlogen in een echte geen alienator maar die was met geluk daar na is het me niet meer gelukt maar dat was ook nog maar 2 dagen geleden

je kunt proberen piloot te sniperen maar dan is hij meestal onploft

ik heb toen met een andere heli uit de lucht gehaald

Wauw, Je hebt een bump gemaakt van 2 jaar Applaus.gifthumbsup2.gif , Maar aangezien je net nieuw bent kon je dit niet weten.

BTW: de Police Maverick kan je in Multiplayer (EFLC)(TBOGT) ook vinden bij het politie-bureau in North-holland.

In Single Player (IV) spawnt hier een Maverick, dus je kan hem niet missen in Multiplayer

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik even een aanvulling mag geven; ik ging altijd op het museum staan in Algonquin (bij Middle Park) en doodde de piloot met een sniper als hij laag boven het dak zat. Naderhand nog even de bijzittenden doden en wegvliegen met helikopter. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...