Jump to content

Special ability jacob.


Robin B

Recommended Posts

75% geloof ik

Nou, dat is niet waar hoor. Normaal gezien zou je bij 60% de special ability van LJ al kunnen gebruiken.

Maar ik raad je aan om nog eens naar je stats te kijken en wees er zeker van dat je naar de Like kijkt, en niet het Respect, deze 2 zijn namelijk iets anders. ^_^

Mocht het verder nog niet gaan dan raad ik je aan enkele dagen (ingame) te wachten, en ondertussen enkele Drugs Deliveries te doen voor LJ.

Link to comment
Delen op andere websites

75% geloof ik

Nou, dat is niet waar hoor. Normaal gezien zou je bij 60% de special ability van LJ al kunnen gebruiken.

Maar ik raad je aan om nog eens naar je stats te kijken en wees er zeker van dat je naar de Like kijkt, en niet het Respect, deze 2 zijn namelijk iets anders. ^_^

Mocht het verder nog niet gaan dan raad ik je aan enkele dagen (ingame) te wachten, en ondertussen enkele Drugs Deliveries te doen voor LJ.

Heb ik al gedaan en like is 62%.

Link to comment
Delen op andere websites

75% geloof ik

Nou, dat is niet waar hoor. Normaal gezien zou je bij 60% de special ability van LJ al kunnen gebruiken.

Maar ik raad je aan om nog eens naar je stats te kijken en wees er zeker van dat je naar de Like kijkt, en niet het Respect, deze 2 zijn namelijk iets anders. ^_^

Mocht het verder nog niet gaan dan raad ik je aan enkele dagen (ingame) te wachten, en ondertussen enkele Drugs Deliveries te doen voor LJ.

Heb ik al gedaan en like is 62%.

Dan kan je proberen om Little Jacob zelf eens te bellen die doe je gewoon door hem te selecteren in je Phonebook en dan op Call te drukken. Als hij niet antwoord probeer je het een andere keer nog eens, maar wel tussen 13.00 's middags en 4 uur 's nachts. Wanneer 'ie dan nog niets zegt over z'n special ability, kan je nog eens met hem uitgaan en daarna zal hij je wel bellen, als het een positieve date is natuurlijk. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

75% geloof ik

Nou, dat is niet waar hoor. Normaal gezien zou je bij 60% de special ability van LJ al kunnen gebruiken.

Maar ik raad je aan om nog eens naar je stats te kijken en wees er zeker van dat je naar de Like kijkt, en niet het Respect, deze 2 zijn namelijk iets anders. ^_^

Mocht het verder nog niet gaan dan raad ik je aan enkele dagen (ingame) te wachten, en ondertussen enkele Drugs Deliveries te doen voor LJ.

Heb ik al gedaan en like is 62%.

Dan kan je proberen om Little Jacob zelf eens te bellen die doe je gewoon door hem te selecteren in je Phonebook en dan op Call te drukken. Als hij niet antwoord probeer je het een andere keer nog eens, maar wel tussen 13.00 's middags en 4 uur 's nachts. Wanneer 'ie dan nog niets zegt over z'n special ability, kan je nog eens met hem uitgaan en daarna zal hij je wel bellen, als het een positieve date is natuurlijk. ^_^

Heb ik ook al gedaan :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Vrienden in LC en hun voordelen

De volgende dingen worden unlockt als je Like statestiek boven 70 % is:(bij mij werkte het vanaf 75%) Dit behaal je door genoeg te stappen met je vrienden. Let wel op Brucie en Little Jakob statestieken gaan ook omhoog door hun sidemissions te doen.

Little Jakob: Je kunt wapens bij hem kopen met een flinke korting.

Brucie: Je kunt een helikopter laten komen.

Packie: Je kunt op bestelling een autobom laten afleveren.

*Roman: Gratis taxi ritjes door de hele stad.

Dwayne: Je kunt een groepje Thugs meenemen, die je rug dekking geven.

* de taxi ritjes van Roman zijn na de missie ´Driving Mister Bellic´ beschikbaar.

;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt een telefoontje/ sms wanneer deze unlocked zijn.

Je kan bij "stats" kijken in je pauze menu. Als "like" meer dan 75% is heb je de special ability (ze moeten nog wel eerst bellen)

Je kan het ook checken in je telefoon, er komen extra keuzes in de lijst van sommige personen:

Roman - Cab

Little Jacob - Guns

Packie - Bomb

Brucie - Chopper

Dwayne - Backup

Correct me if i'm wrong ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt een telefoontje/ sms wanneer deze unlocked zijn.

Je kan bij "stats" kijken in je pauze menu. Als "like" meer dan 75% is heb je de special ability (ze moeten nog wel eerst bellen)

Je kan het ook checken in je telefoon, er komen extra keuzes in de lijst van sommige personen:

Roman - Cab

Little Jacob - Guns

Packie - Bomb

Brucie - Chopper

Dwayne - Backup

Correct me if i'm wrong ;)

ow ok bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

was trouwens al vermeld ;)

Vrienden in LC en hun voordelen

De volgende dingen worden unlockt als je Like statestiek boven 70 % is:(bij mij werkte het vanaf 75%) Dit behaal je door genoeg te stappen met je vrienden. Let wel op Brucie en Little Jakob statestieken gaan ook omhoog door hun sidemissions te doen.

Little Jakob: Je kunt wapens bij hem kopen met een flinke korting.

Brucie: Je kunt een helikopter laten komen.

Packie: Je kunt op bestelling een autobom laten afleveren.

*Roman: Gratis taxi ritjes door de hele stad.

Dwayne: Je kunt een groepje Thugs meenemen, die je rug dekking geven.

* de taxi ritjes van Roman zijn na de missie ´Driving Mister Bellic´ beschikbaar.

;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...