Robin B Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Bij welke procent krijg je de special ability? Want ik ben al over de 60% maar ik krijg geen telefoontje ofzo. Alvast bedankt . Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 75% geloof ik Nou, dat is niet waar hoor. Normaal gezien zou je bij 60% de special ability van LJ al kunnen gebruiken. Maar ik raad je aan om nog eens naar je stats te kijken en wees er zeker van dat je naar de Like kijkt, en niet het Respect, deze 2 zijn namelijk iets anders. Mocht het verder nog niet gaan dan raad ik je aan enkele dagen (ingame) te wachten, en ondertussen enkele Drugs Deliveries te doen voor LJ. Reageren
Robin B Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 75% geloof ik Nou, dat is niet waar hoor. Normaal gezien zou je bij 60% de special ability van LJ al kunnen gebruiken. Maar ik raad je aan om nog eens naar je stats te kijken en wees er zeker van dat je naar de Like kijkt, en niet het Respect, deze 2 zijn namelijk iets anders. Mocht het verder nog niet gaan dan raad ik je aan enkele dagen (ingame) te wachten, en ondertussen enkele Drugs Deliveries te doen voor LJ. Heb ik al gedaan en like is 62%. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 75% geloof ik Nou, dat is niet waar hoor. Normaal gezien zou je bij 60% de special ability van LJ al kunnen gebruiken. Maar ik raad je aan om nog eens naar je stats te kijken en wees er zeker van dat je naar de Like kijkt, en niet het Respect, deze 2 zijn namelijk iets anders. Mocht het verder nog niet gaan dan raad ik je aan enkele dagen (ingame) te wachten, en ondertussen enkele Drugs Deliveries te doen voor LJ. Heb ik al gedaan en like is 62%. Dan kan je proberen om Little Jacob zelf eens te bellen die doe je gewoon door hem te selecteren in je Phonebook en dan op Call te drukken. Als hij niet antwoord probeer je het een andere keer nog eens, maar wel tussen 13.00 's middags en 4 uur 's nachts. Wanneer 'ie dan nog niets zegt over z'n special ability, kan je nog eens met hem uitgaan en daarna zal hij je wel bellen, als het een positieve date is natuurlijk. Reageren
Robin B Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 75% geloof ik Nou, dat is niet waar hoor. Normaal gezien zou je bij 60% de special ability van LJ al kunnen gebruiken. Maar ik raad je aan om nog eens naar je stats te kijken en wees er zeker van dat je naar de Like kijkt, en niet het Respect, deze 2 zijn namelijk iets anders. Mocht het verder nog niet gaan dan raad ik je aan enkele dagen (ingame) te wachten, en ondertussen enkele Drugs Deliveries te doen voor LJ. Heb ik al gedaan en like is 62%. Dan kan je proberen om Little Jacob zelf eens te bellen die doe je gewoon door hem te selecteren in je Phonebook en dan op Call te drukken. Als hij niet antwoord probeer je het een andere keer nog eens, maar wel tussen 13.00 's middags en 4 uur 's nachts. Wanneer 'ie dan nog niets zegt over z'n special ability, kan je nog eens met hem uitgaan en daarna zal hij je wel bellen, als het een positieve date is natuurlijk. Heb ik ook al gedaan . Reageren
Robin B Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Nu krijg ik bij Dwayne ook niks.Is dit een bug? Reageren
AlpheNoord Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 zodra het percentage hoog genoeg is, bellen of smsen ze vrijwel direct meerdere dingen op één "date" doen laat het percentage harder stijgen Reageren
Robin B Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 zodra het percentage hoog genoeg is, bellen of smsen ze vrijwel direct meerdere dingen op één "date" doen laat het percentage harder stijgen Dankjullie wel ik heb ze al. Reageren
gangstainthahouse Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Vrienden in LC en hun voordelen De volgende dingen worden unlockt als je Like statestiek boven 70 % is:(bij mij werkte het vanaf 75%) Dit behaal je door genoeg te stappen met je vrienden. Let wel op Brucie en Little Jakob statestieken gaan ook omhoog door hun sidemissions te doen. Little Jakob: Je kunt wapens bij hem kopen met een flinke korting. Brucie: Je kunt een helikopter laten komen. Packie: Je kunt op bestelling een autobom laten afleveren. *Roman: Gratis taxi ritjes door de hele stad. Dwayne: Je kunt een groepje Thugs meenemen, die je rug dekking geven. * de taxi ritjes van Roman zijn na de missie ´Driving Mister Bellic´ beschikbaar. Reageren
AlpheNoord Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Dwayne: Je kunt een groepje Thugs meenemen, die je rug dekking geven. ja als ze de weg kunnen vinden Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 hoe zie je dat je de special ablity hebt ? Reageren
AlpheNoord Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Je krijgt een telefoontje/ sms wanneer deze unlocked zijn. Je kan bij "stats" kijken in je pauze menu. Als "like" meer dan 75% is heb je de special ability (ze moeten nog wel eerst bellen) Je kan het ook checken in je telefoon, er komen extra keuzes in de lijst van sommige personen: Roman - Cab Little Jacob - Guns Packie - Bomb Brucie - Chopper Dwayne - Backup Correct me if i'm wrong Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Je krijgt een telefoontje/ sms wanneer deze unlocked zijn.Je kan bij "stats" kijken in je pauze menu. Als "like" meer dan 75% is heb je de special ability (ze moeten nog wel eerst bellen) Je kan het ook checken in je telefoon, er komen extra keuzes in de lijst van sommige personen: Roman - Cab Little Jacob - Guns Packie - Bomb Brucie - Chopper Dwayne - Backup Correct me if i'm wrong ow ok bedankt Reageren
AlpheNoord Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 was trouwens al vermeld Vrienden in LC en hun voordelenDe volgende dingen worden unlockt als je Like statestiek boven 70 % is:(bij mij werkte het vanaf 75%) Dit behaal je door genoeg te stappen met je vrienden. Let wel op Brucie en Little Jakob statestieken gaan ook omhoog door hun sidemissions te doen. Little Jakob: Je kunt wapens bij hem kopen met een flinke korting. Brucie: Je kunt een helikopter laten komen. Packie: Je kunt op bestelling een autobom laten afleveren. *Roman: Gratis taxi ritjes door de hele stad. Dwayne: Je kunt een groepje Thugs meenemen, die je rug dekking geven. * de taxi ritjes van Roman zijn na de missie ´Driving Mister Bellic´ beschikbaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.