sonny__20 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Hallo, Ik heb gta SA aangepast, met de player mods en modificaties die er te downloaden zijn op dit forum. Dat lukte ook allemaal om dat te vervangen met IMG tool, ik kan het spel ook opstarten. maar als ik een save game wil starten of een new game, dan blijft het balkje hangen op de helft. Terwijl die dat voordat ik dat aangepast heb, niet deed. Ik ben niets tegengekomen dat ik daar een crack ofzo voor nodig heb.. Jammer genoeg kan ik het spel nou ook niet spelen. Zou mij iemand kunnen helpen?? Alvast bedankt, Ruud Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Waarschijnlijk heb je Versie 2, dat houdt in dat je niet kan modden. Als je dat zelf zeker wilt weten moet je dit trucje even doen: Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan Als je V2 hebt moet je dus patchen dat doe je doormiddel van deze downgrader Edit: Dit kan ook, je hebt de mod verkeerd geinstalleerd, of het is een foute mod die je SA laat crashen. Bewerkt: 26 juli 2008 door GekkieJ01 Reageren
gammie_ Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Dan zijn één van die mods de boosdoener, dat jij je San Andreas niet meer kan spelen. Ik raad je aan als je Back-ups van je files hebt gemaakt, deze weer terug te zetten (en je mods te verwijderen). Als je geen back-ups van je files hebt, San Andreas opnieuw installeren. Edit: Wat GekkieJ01 aangeeft kan natuurlijk ook het geval zijn, controleer dat dus eerst even. Bewerkt: 26 juli 2008 door gammie_ Reageren
sonny__20 Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik heb daar inderdaad V2.00 staan. Dus door die downgraeder zou alles in orde zijn? Ik stommerik heb geen backups gemaakt van die files, terwijl dat ook een waarschuwing is van IMG tool. Reageren
sonny__20 Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Als ik die patch uitpak, in welke map van SA moet ik dat doen?? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Als ik die patch uitpak, in welke map van SA moet ik dat doen?? Ligt eraan, Deze Computer>C:Schrijf>Program Files>Rockstar Games>Gta Sanandreas plaats hem hierzo. Dan je posts daarboven. zie hier als je bestanden wilt aanvragen over Gta SA De patch: Bewerkt: 26 juli 2008 door GekkieJ01 Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 De patch kan je gewoon overal uitpakken, voorkeur gaat vaak uit naar het bureaublad/desktop, dan kan je hem zo vinden en hoef je geen extra mappen te openen. Als je de patch opstart en afspeelt, zal er om een locatie gevraagd worden, en dan moet je wél je GTA San Andreas-map opzoeken (de locatie die er al staat is de locatie die standaard bij de installatie wordt gebruikt). De map is niet GTA San Andreas User Files, maar echt waar je GTA San Andreas hebt geïnstalleerd (de 'gta_sa.exe' staat daar). Reageren
sonny__20 Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Uit ergernis heb ik GTA geuninstalled en weer opieuw geinstalled. En de patch opnieuw gedaan en een mod. En perfecto, hij doet 't! Bedankt heren! Met vriendelijke groet, Ruud Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Uit ergernis heb ik GTA geuninstalled en weer opieuw geinstalled. En de patch opnieuw gedaan en een mod. En perfecto, hij doet 't! Bedankt heren! Met vriendelijke groet, Ruud Graag gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.