ragedyoenes03 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) hallo iedereen ik heb dus gta vice city bijna uitgespeeld maar op de laatste missie zie ik niet van een roze cirkel . Weet iemand wat ik moet doen?Zend mij dan aub een berichtje naar dit emailaddres xxxxxxxx mvg,yoenes Bewerkt: 30 juli 2008 door GTA-Sheep mailadres verwijderd en topic zeer vakkundig verplaatst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 dit topic hoort hier niet thuis, maar in het gta vice city topic. en je mag je email niet posten op dit forum.. waarschijnlijk zal een moderator je topic dus verplaatsen, ik kan je niet helpen want vice city is al zo lang geleden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Kan je misschien meer informatie geven over je probleem? Zo kan ik geen hulp bieden om je probleem te verhelpen. - Op welke Console heb je GTA VC? - Heb je enkele cheats gebruikt en daarna gesaved? - ( Geldt alleen voor PC versie )- Heb je enkele mods geinstalleerd? Dit hoort trouwens thuis in dit subforum thuis. Lees trouwens ook even de regels door want posten van emailadressen wordt gezien als reclame. Schelden, vloeken, pesten, ruziezoeken, provoceren. Postboosten (onzinnig en/of off-topic reageren) Dubbelposten (twee of meer posts direct achter elkaar plaatsen in hetzelfde topic) Posten van e-mailaddressen. Vragen om een "slotje" of ander moderatorgedrag. Feiten verzinnen (bijv. verzonnen easter eggs) Br33z4h/MSN-taal (ipv. ABN, denk ook aan hoofdletters en leestekens) Zie ook hier Bewerkt: 26 juli 2008 door GekkieJ01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ragedyoenes03 Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 wel ik heb hem op de ps2 dus ik ga naar de v maar op mijn map staat er nog een p ik ga naar die p en ik zie niets van een roze cirkel alleen maar wapens dat je kan kopen.dat is al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 wel ik heb hem op de ps2 dus ik ga naar de v maar op mijn map staat er nog een p ik ga naar die p en ik zie niets van een roze cirkel alleen maar wapens dat je kan kopen.dat is al Die '' V '' die je bedoelt staat voor Tommy Vercetti, dit is een opdrachtgever die je enkele missie's geeft waaronder: Rub Out Shakedown Bar Brawl Copland Als je naar die P staat moet je denk ik naar binnen lopen, in de roze marker gaan staan en een wapen kopen die je bij je missie moet gaan gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xxRolie. Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Hee. Welke missie bedoel je precies? 'Keep your friends close' ? En wat is het probleem, ik heb het spel namelijk ook op de PS2. Dus, misschien kan ik je wel helpen. Gr, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.