Jump to content

R3 knop weg?


miesjel

Recommended Posts

hee

in gta San Andreas was het mogelijk om op de R3 knop te drukken als je in een taxi, brandweer of politie auto zat. je kon dan bijbehorende missies doen. Kan dit in GTA IV ook nog?

en bij sommige voertuigen in san andreas kon je met de R3 knop dingen laten bewegen, zoals bij een takelwagen de takel heen en weer doen en er een voertuig aan hangen, bij een autodieplader kon je het plateau waar je de auto's op zet heen en weer bewegen.

is dit nog mogelijk?

alvast bedankt!

michel ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

hee

in gta San Andreas was het mogelijk om op de R3 knop te drukken als je in een taxi, brandweer of politie auto zat. je kon dan bijbehorende missies doen. Kan dit in GTA IV ook nog?

en bij sommige voertuigen in san andreas kon je met de R3 knop dingen laten bewegen, zoals bij een takelwagen de takel heen en weer doen en er een voertuig aan hangen, bij een autodieplader kon je het plateau waar je de auto's op zet heen en weer bewegen.

is dit nog mogelijk?

alvast bedankt!

michel ^_^

Nee je kan alleen nog de politie missies doen door L1 te drukken (ps3) en voor de rest zijn er geen mogelijkheden voor de bovenstaande digen

Link to comment
Delen op andere websites

hee

in gta San Andreas was het mogelijk om op de R3 knop te drukken als je in een taxi, brandweer of politie auto zat. je kon dan bijbehorende missies doen. Kan dit in GTA IV ook nog?

en bij sommige voertuigen in san andreas kon je met de R3 knop dingen laten bewegen, zoals bij een takelwagen de takel heen en weer doen en er een voertuig aan hangen, bij een autodieplader kon je het plateau waar je de auto's op zet heen en weer bewegen.

is dit nog mogelijk?

alvast bedankt!

michel ^_^

ik denk het niet

mr.bellic is me net voor

Bewerkt: door gta-san-andreas-lover1000
Link to comment
Delen op andere websites

en je kan spullen oprapen met de l1 knop

En wat heeft dat met zijn vraag te maken :puh:?

niet veel maar is wel handig om te weten, ik wist het nog niet :D

bedankt voor de snelle reacties!

np

het heeft nut omdat iemand zij wat je met de l1 knop kan doen

dus ik voegde er wat bij

Link to comment
Delen op andere websites

De R3 knop werkt dan wel niet meer in een voertuig, toch kan je nog missie's doen. Je kan na een tijdje taxichauffeur spelen voor je neef, Roman. Dit doe je door hem te bellen.

Je kan 2 soorten Vigilante missie's doen in een politiewagen. Dit doe je door op L1 te drukken, wanneer de politiewagen stilstaat en dan een Current Crime of een Most Wanted persoon te selecteren.

Verder bestaan er geen Paramedic of Firefighter missie's meer.

Er zijn wel nog andere zijmissie's, deze kan je hier, onderaan zien.

Link to comment
Delen op andere websites

De R3 knop werkt dan wel niet meer in een voertuig, toch kan je nog missie's doen. Je kan na een tijdje taxichauffeur spelen voor je neef, Roman. Dit doe je door hem te bellen.

Je kan 2 soorten Vigilante missie's doen in een politiewagen. Dit doe je door op L1 te drukken, wanneer de politiewagen stilstaat en dan een Current Crime of een Most Wanted persoon te selecteren.

Verder bestaan er geen Paramedic of Firefighter missie's meer.

Er zijn wel nog andere zijmissie's, deze kan je hier, onderaan zien.

ja dat heb ik geprobeerd, dat als die politieauto stilstaat, alleen als ik stil sta en druk op L1 dan begint hij te schieten.....doe ik iets verkeerd?

Ik heb het over de PS3 versie

Link to comment
Delen op andere websites

De R3 knop werkt dan wel niet meer in een voertuig, toch kan je nog missie's doen. Je kan na een tijdje taxichauffeur spelen voor je neef, Roman. Dit doe je door hem te bellen.

Je kan 2 soorten Vigilante missie's doen in een politiewagen. Dit doe je door op L1 te drukken, wanneer de politiewagen stilstaat en dan een Current Crime of een Most Wanted persoon te selecteren.

Verder bestaan er geen Paramedic of Firefighter missie's meer.

Er zijn wel nog andere zijmissie's, deze kan je hier, onderaan zien.

ja dat heb ik geprobeerd, dat als die politieauto stilstaat, alleen als ik stil sta en druk op L1 dan begint hij te schieten.....doe ik iets verkeerd?

Ik heb het over de PS3 versie

Inderdaad, je moet L1 indrukken voor een drive-by te doen én om in de politie database te gaan bij een politiewagen. Je moet écht stilstaan, het kan zijn dat je de L2 toets nog een klein beetje inhoud, en achteruit rijd. Je moet echt stilstaan. Probeer desnoods in een politievoertuig te gaan (er staat één op Mohawk Ave) en niet te rijden! Gewoon op L1 duwen.

Doe dit wel nadat je de missie Crime and Punishment hebt gedaan van Brucie, want pas ná deze missie kan je de Most Wanted en Current Crimes doen.

Veel succes verder! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

De R3 knop werkt dan wel niet meer in een voertuig, toch kan je nog missie's doen. Je kan na een tijdje taxichauffeur spelen voor je neef, Roman. Dit doe je door hem te bellen.

Je kan 2 soorten Vigilante missie's doen in een politiewagen. Dit doe je door op L1 te drukken, wanneer de politiewagen stilstaat en dan een Current Crime of een Most Wanted persoon te selecteren.

Verder bestaan er geen Paramedic of Firefighter missie's meer.

Er zijn wel nog andere zijmissie's, deze kan je hier, onderaan zien.

ja dat heb ik geprobeerd, dat als die politieauto stilstaat, alleen als ik stil sta en druk op L1 dan begint hij te schieten.....doe ik iets verkeerd?

Ik heb het over de PS3 versie

Inderdaad, je moet L1 indrukken voor een drive-by te doen én om in de politie database te gaan bij een politiewagen. Je moet écht stilstaan, het kan zijn dat je de L2 toets nog een klein beetje inhoud, en achteruit rijd. Je moet echt stilstaan. Probeer desnoods in een politievoertuig te gaan (er staat één op Mohawk Ave) en niet te rijden! Gewoon op L1 duwen.

Doe dit wel nadat je de missie Crime and Punishment hebt gedaan van Brucie, want pas ná deze missie kan je de Most Wanted en Current Crimes doen.

Veel succes verder! :tu:

hee, ja ik heb zojuist die missie gedaan en nou werkt het!

Link to comment
Delen op andere websites

sry eve oftopic: waar kan je de mensen vinden die je via de police database moet vermoorden??

in de politiecomputer, de eerste optie kiezen (weet zo uit mijn hoofd niet hoe die heet maar hij staat bovenaan)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...