jeroen-2005 Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ik heb gta san andreas op de ps2,beneden op de kleine tv is het beeld helder ,en boven op de grote tv is het beeld in av1 heel donker :ph34r: ,en in av2 zwart-wit,ik heb nog een andere av kabel,maar dan zijn ze allebij zwart-wit :angry: . weet iemand hier de oplossing voor? Reageren
Spacecraft Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ik heb gta san andreas op de ps2,beneden op de kleine tv is het beeld helder ,en boven op de grote tv is het beeld in av1 heel donker :ph34r: ,en in av2 zwart-wit,ik heb nog een andere av kabel,maar dan zijn ze allebij zwart-wit :angry: .weet iemand hier de oplossing voor? En dit kan niet aan je tv instellingen zelf liggen? Probeer eens de helderheid van je tv te verhogen Reageren
jeroen-2005 Geplaatst: 13 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Ik heb gta san andreas op de ps2,beneden op de kleine tv is het beeld helder ,en boven op de grote tv is het beeld in av1 heel donker :ph34r: ,en in av2 zwart-wit,ik heb nog een andere av kabel,maar dan zijn ze allebij zwart-wit :angry: .weet iemand hier de oplossing voor? En dit kan niet aan je tv instellingen zelf liggen? Probeer eens de helderheid van je tv te verhogen nej,andere spellen doen wel normaal,met allebij de kabels. Reageren
skater Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 misschien moet je alle stekkers er een beetje verder erin duwen vooral die ps2 kabels en ook die av kabels ik hoop dat dit helpt Reageren
jeroen-2005 Geplaatst: 13 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 misschien moet je alle stekkers er een beetje verder erin duwen vooral die ps2 kabels en ook die av kabels ik hoop dat dit helpt nope,helpt ook niet :blink: ik snap echt niet wat er aan de hand is. misschien dat het aan mijn game ligt,ik heb namelijk een omgebouwde ps2 met matrix infinity chip. gta san andreas is bij mij dus gedownload en op dvd gezet,ligt het misschien daaraaan? :huh: Reageren
loempiaman Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 je moet gewoon de brightness hoger zetten :huh: Reageren
The Godfather Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 misschien dat het aan mijn game ligt,ik heb namelijk een omgebouwde ps2 met matrix infinity chip.gta san andreas is bij mij dus gedownload en op dvd gezet,ligt het misschien daaraaan? zou goed kunnen....want iedereen hier heeft de orginele versie en geen omgebouwde PS2...ik denk dat het daaraan ligt Reageren
THUNDER Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 (bewerkt) misschien moet je alle stekkers er een beetje verder erin duwen vooral die ps2 kabels en ook die av kabels ik hoop dat dit helpt nope,helpt ook niet :blink: ik snap echt niet wat er aan de hand is. misschien dat het aan mijn game ligt,ik heb namelijk een omgebouwde ps2 met matrix infinity chip. gta san andreas is bij mij dus gedownload en op dvd gezet,ligt het misschien daaraaan? :huh: :blink: ik heb ook een omgebouwde ps2 maar een orginele gta sa maar ik heb daar geen last van. ik heb de zelfde chip als jouw Bewerkt: 13 maart 2005 door gta sa player Reageren
jeroen-2005 Geplaatst: 14 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 misschien dat het aan mijn game ligt,ik heb namelijk een omgebouwde ps2 met matrix infinity chip.gta san andreas is bij mij dus gedownload en op dvd gezet,ligt het misschien daaraaan? zou goed kunnen....want iedereen hier heeft de orginele versie en geen omgebouwde PS2...ik denk dat het daaraan ligt maar ik heb bij mijn tv beneden wel een goed beeld,en bij de grote tv boven niet,en true crime die heeft wel goed beeld,het ligt niet aan de brightness,dat weet ik zeker. Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Misschien kan je tv boven geen gedownloade spelletjes aan? Of je chip van je ps2? :blink: Reageren
commando Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 draai het dan op die kleine bij mij doet ie het prima dus ik denk dat het aan je tv ligt COMMANDO :ph34r: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.