Big Boss Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Ik zoek een oud spelletje. Toen ik klein was speelde ik regelmatig een spelletje. Dat werkte (geloof ik) als volgt: Je begint met eén of twee trein stationnetjes. Jij kan stelselmatig meer sporen aanleggen en er komen ook gelijdelijk aan meer stations in andere kleuren bij. Jij moet de wissels bedienen en de treinen naar hun juiste station leiden. Soms komt er ook een spooktrein die alles vern**kt. Weet iemand misschien hoe dat spelletje heet? Ik speelde het op een Windows 98 en niet op Internet (want dat kon toen alleen via de telefoon lijn). Ik heb al gezocht op Google, maar daar kan ik niet direct iets vinden. Edit: Gevonden Shortline Railroad. 't Is zelfs nog een DOS spelletje. Moet ik ook nog een emulator hebben Bewerkt: 26 juli 2008 door Big Boss Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Edit: Gevonden Shortline Railroad. 't Is zelfs nog een DOS spelletje. Moet ik ook nog een emulator hebben De beste DOS emulator is zeker weten DosBox. Het werkt en het is lekker simpel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.