~Lance Vance Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Heeft iemand ooit gezien dat in de missie High Stakes Low Rider, als CJ en Cesar naar de race rijden, er gewoon een ped bij Cesar in de auto zit? In de cutscene zit Kendl bij hem, en als ze erheen rijden hoor je Kendl ook "Come on Carl, follow us" zeggen, maar in feite zit er gewoon een ped in die auto Wel lui van Rockstar dat ze niet eens een ingame model van Kendl hebben gemaakt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Heeft iemand ooit gezien dat in de missie High Stakes Low Rider, als CJ en Cesar naar de race rijden, er gewoon een ped bij Cesar in de auto zit?Ja, heb ik gezien. En nu? Reageren
Valto Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Haha ja ik vond het ook al zo vaag dat diegene in die auto totaal niet op Kendl leek Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Heeft iemand ooit gezien dat in de missie High Stakes Low Rider, als CJ en Cesar naar de race rijden, er gewoon een ped bij Cesar in de auto zit?Ja, heb ik gezien. En nu? Hij probeert dat uit te leggen Koe Alleen ik denk beter dat het in dit topic past. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Of >dit topic<, aangezien ik uit de post van ~Lance Vance mag opmaken dat hij dit een minpunt vindt. Het is namelijk én geen verwijzing én geen geintje .. eerder een minpuntje. Bewerkt: 26 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik denk dat het een geintje is van Rockstar, ik verwacht namelijk niet dat dit een glitch/bug is. Aan de reactie te zien van Lance Vance is hij inderdaad niet blij met dit maar dat maakt Gta Sanandreas echt niet saaier. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik denk eerder luiheid van R*, aangezien Kendl buiten deze missie om alleen in cutscenes te zien is. Dan wordt het maken van een 'op-Kendl-lijkende-ped' wel een werk wat slechts voor één missie wordt gebruikt. Luie donders bij R*, ze zouden zich moeten schamen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik denk eerder luiheid van R*, aangezien Kendl buiten deze missie om alleen in cutscenes te zien is. Dan wordt het maken van een 'op-Kendl-lijkende-ped' wel een werk wat slechts voor één missie wordt gebruikt. Luie donders bij R*, ze zouden zich moeten schamen. 'T kan toch ook zo zijn dat het werk om Kendl in deze missie te maken te veel werk is en te weinig tijd voor de Release van Gta Sanandreas? Btw het is nu toch al gebeurt dus wat kan je er aan doen? R* gaat echt geen wijzigingen voor zo iets maken hoor. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ze zou misschien teveel gaan lijken op een hoertje in LV, >klik< (2de screen v/d prost. in Las Venturas). Terwijl Kendl juist in een cutscene duidelijk maakt dat ze absoluut geen 'hooker' is. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ze zou misschien teveel gaan lijken op een hoertje in LV, >klik< (2de screen v/d prost. in Las Venturas). Terwijl Kendl juist in een cutscene duidelijk maakt dat ze absoluut geen 'hooker' is. Ook wel erg eigelijk ook, laat Kendl dan een ander soort texture eruit laten lijken d.m.v. een ander soort stem, ander soort kleren, etc etc. Maar tussen die weerwar van prostitue's is het heel moeilijk om een jong soort meisje er juist niet erop uit te laten lijken. Reageren
conversuh Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Ik denk dat het een geintje is van Rockstar, ik verwacht namelijk niet dat dit een glitch/bug is. Aan de reactie te zien van Lance Vance is hij inderdaad niet blij met dit maar dat maakt Gta Sanandreas echt niet saaier. wahahaha , wat grappig , geen ingame model van kendle... Rockstars niveau ligt wel wat hoger dan dat soort flauwe grappen hwr Denk eerder het zelfde wat koe zegt Bewerkt: 28 juli 2008 door conversuh Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Ze zijn ook te lui om het spel volledig te testen en vergeten dingen en bugs eruit te halen want die zijn er me toch veel En zo kan ik wel met meer minpunten komen maar daar is dit topic niet voor en KoE je Topic is al meer dan een jaar oud dus daar kunnen we niet meer posten zonder te Bumpen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 En zo kan ik wel met meer minpunten komen maar daar is dit topic niet voor en KoE je Topic is al meer dan een jaar oud dus daar kunnen we niet meer posten zonder te BumpenDus? Zolang je on-topic blijft (minpunten) is dat toch geen probleem, maar reageren op al bestaande post is idd 'n beetje te laat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.