kevin schilder Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 iedereen Keert een Random Character terug als hij doodgaat of als je hem zelf ''perongeluk'' verplettert onder je auto. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 wisten we al en dit hoort hier niet thuis Reageren
IV trailer Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 wisten we al en dit hoort hier niet thuis Het is een vraag zonder vraagteken hoor. In ieder geval weet ik dit zelf niet maar het lijkt me waarschijnlijk dat het net zo werkt als missie's. Je kan ze weer overnieuw doen na een mislukking. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 als het zo is sry ik fate de vraag niet Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ja, die keren gelijk terug. Vanmiddag had ik nog een Random Character dood geschoten, en die kwam weer terug toen ik de wijk waar de Random Character is uit reed en weer in reed. Reageren
Frans202 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 het is misschien een heel domme vraag maar wat is eigenlijk een random Character en hoe kun je ze weer dood maken?? Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Een Random Charecter is iemand die je op straat tegen kan komen en kleine klusjes voor hem/haar doet.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Een Random Character is een willekeurig karakter, dat kan een junkie zijn die om geld vraagt. Maar het kan ook een gewoon iemand zijn waar je een missie voor kunt doen, het verschilt dus per Character wat je voor diegene kunt doen. Reageren
Wienish Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 het is misschien een heel domme vraagmaar wat is eigenlijk een random Character en hoe kun je ze weer dood maken?? Je kunt ze gewoon doodmaken door te overrijden, schieten, weet niet wat al nog meer... ze komen vanzelf terug. En het zijn die rare mannetjes die je als Friend op de kaart ziet. Reageren
FerryN Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 het is misschien een heel domme vraagmaar wat is eigenlijk een random Character en hoe kun je ze weer dood maken?? Je kunt ze gewoon doodmaken door te overrijden, schieten, weet niet wat al nog meer... ze komen vanzelf terug. En het zijn die rare mannetjes die je als Friend op de kaart ziet. Ja, die icoontjes lijken veel op de gangwar dingen van SA maar dan blauw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.