bertyball Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 ik heb al 5X deze missie gespeeld, maar op het einde als je hem door het vuur ziet springen, ben ik wel buiten het gebouw, maar ben ik wasted, al 5x is dit een bug ofzo, echt irritand, vooral dat het zo'n moeilijke missie is Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 welke cheats heb je allemaal gebruikt voordat dit begon? kan het aan liggen heh, niet veel cheats doen iets maar misschien die jij gebruikt hebt wel.. Reageren
bertyball Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 ik heb alleen de cheats van INF health en ammo Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 kej, die moeten geen kwaad kunnen, heb ik het spel ook mee uitgespeeld Reageren
bertyball Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) kej, die moeten geen kwaad kunnen, heb ik het spel ook mee uitgespeeld lol, zal nog 1x proberen, daarna stop ik het, k*t missie moet je eigenlijk die branden blussen? want ik ben fireproof met dei brandweermissies te doen Bewerkt: 26 juli 2008 door bertyball Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Euhm, start je de missie wel met vol healthbar en vol armorbar? Als je dit hebt raad ik je aan om de Paramedic missie's, Vigilante missie's en de Firefighter te hebben gehaald. Je health is dan maximaal, je body armor is 150 en je bent onbrandbaar. Verder kan je als je het op de PC heb je savegame even uploaden zodat ik of iemand anders hem even kan doen. Edit: Net te laat Bewerkt: 26 juli 2008 door GekkieJ01 Reageren
A-Traxx Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Je gebruikt toch geen cheats in GTA games Heb end of line 2X moeten doen, zonder cheats en Fire missies moet je zeker gedaan hebben ervoor Reageren
Donwell Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Cheats zijn soms irritant en zorgen ervoor dat je enkele missies niet uit kunt spelen. Mogelijk is dat hier ook het geval, schakel de cheats eens uit en probeer de missie dan nog een keer. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Zo te zien had Bertyball al z'n savegame ge-upload bij het '' Savegame-aanvraag '' forum, met succes, -Matthijs- had de savegame gedaan Zie ook hier. Bewerkt: 28 juli 2008 door GekkieJ01 Reageren
Addicted2 Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Euh...ik heb end of the line 2 keer gedaan en ik had er helemaal geen cheats of firfighter missies voor nodig? Door die kleine fikkies in het gebouw kan je soms heen springen en de andere kan je gewoon uit spuiten..(YACK!! ^^) Reageren
Nissan Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Op de PS2 is deze missie veel gemakkelijker dan op de PC (vind ik persoonlijk). Op de PS2 kun je automatisch richten om mensen die ACHTER een muur staan, maar op de PC moet je eerst zelf ontdekken dat ie er zit. Reageren
Jay; Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Op de PS2 is deze missie veel gemakkelijker dan op de PC (vind ik persoonlijk). Als je een zogenaamde gamepad aanschaft, kun je het spel op de computer spelen met ongeveer dezelfde mogelijkheden als op de PS2. Erg duur zijn ze niet en je hebt zowat alle knoppen die je ook op de PS2 hebt, en dan wel op dezelfde wijze. Zeker een aanrader als je bijvoorbeeld wilt modden maar je de besturing op de PC erg onhandig vind. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 [moet je eigenlijk die branden blussen? want ik ben fireproof met dei brandweermissies te doen ALs je fireproof bent kun je er gewoon doorheen lopen. (je bent toch fireproof?) Succes vriend. En je zou niet wasted moeten zijn bij het einde als je uit het gebouw springt. Heb de missie in een keer zonder cheats uitgespeeld. Reageren
zezima0014 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Ik heb veel cheats gebruikt en heb de storyline al uitgespeeld, en dus ook de End of the Line missie! En ik heb nog geen paramedic of vigilante missie gedaan! Reageren
TommyGunz Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik cheat ook waar het nodig is, en ik heb nog nooit dat probleem gehad. Mijn enige probleem is dat het mij vaak niet lukt om Sweet te vangen (wanneer hij aan die brandweerwagen hangt). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.