Venzio Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik heb een handige site gevoden Klik\ of http://www.neoextreme.com/tools/blogcoder.html om je layout te coderen maar als ik hem op mijn site zet en je gaat op een bepaald stukje met je muis dan kan je het plaatje opslaan, hoe haal ik dat weg? Reageren
Timske Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 bedankt voor de site, ik heb het ook gedaan het gaat gemakelijk! Maar aan de zijkant moet je dan bijv op een zon naam klikken en dan kun je het verwijderen als je dit bedoelt? Reageren
Venzio Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb even een voorbeeld, bijlage van wat ik bedoel en wat weg moet, en hier staat de layout op. Venzio,, Bewerkt: 1 augustus 2008 door Venzio Reageren
marcootje Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 dat is alleen in Internet Explorer zo, dat vinden ze zogenaamd "handig" dit kun je volgens mij niet weghalen of je moet het plaatje als achtergrond gebruiken... maar bedoel je met layout coderen de layout niet beschikbaar maken om te kopieren en zo? want dan ben je zinloos bezig, er zijn heel veel manieren om er toch nog bij te komen mvg Marco Reageren
Woetsha Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) De image toolbar van IE6 is weggehaald in IE7. Er bestaat ook een manier hoe je het kan weghalen in IE6, dus gewoon uitschakelen. Bekijk deze pagina maar. Bewerkt: 2 augustus 2008 door Woetsha Reageren
Timske Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Een vriend van me heeft dat programma vaak gebruikt. En toen kreeg die een virus ofso van die site.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.