Jesperkaj Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Geweldige sig, het geeft al gelijk een heleboel energie. Ik zat de hele tijd te denken wie wie was. 10/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 bedankt voor de namen. Eigenlijk wel logisch ja . Die van Joriz deed me wel een beetje denken aan God, zoals ze die in South Park lieten zien: Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 geweldig knap gedaan Reageren
TheGuardian Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Erg leuk gedaan. Ik herkende ook direct iedereen in de signature en dat gebeurd niet snel dus dat is ook wel een + punt. Keep up the good work! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Masterlijk ik geef het een dikke 10/10 zo humor vol dat het nog leuker maakt Maar mogen alleen GM+ hem hebben als sig of niet? En kun je nou ook je eigen tekst geven? cool hoor. Dus ff nog te zeggen Masterlijk KUTGW Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Masterlijk ik geef het een dikke 10/10 zo humor vol dat het nog leuker maaktMaar mogen alleen GM+ hem hebben als sig of niet? En kun je nou ook je eigen tekst geven? cool hoor. Dus ff nog te zeggen Masterlijk KUTGW Zoals PatrickW al zei: hij mag alleen gedragen worden door de afgebeelde personen Reageren
GTA Monster Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Het leuke hieraan is, onze kat heet Joris en Joriz is de kat op de sig Reageren
PatrickW Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Eeuh.. neee .. De mensen die iedere week admins strippen lezen, zullen wel weten dat de "kat" een eekhoorn is, die naar de naam Lantyz luistert. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Joriz, je ziet er uit om op te eten. <3 Reageren
Masturmind Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Egt leuk gemaakt, goed bedacht ook... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.