conversuh Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Hallo , Heb een vraagje. Hoe kun je de naam van een auto in SA veranderen ? Bv. elegy --> nissan skyline (wanneer je in auto stapt komt het in de rechteronderhoek tevoorschijn) alvast bedankt. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Tekst kun je verandere met een tool genaamd 'GXT Editor'. Die kun je >>hier downloaden. Je kan met deze tool in-game tekst veranderen zoals ondertiteling, maar geen tekst wat op billboards en gebouwens staat. Dan meot je gaan texture modden. Als ie gedownloadt is open je American.gxt, die vindt je in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\text. Als hij geopend is moet je even zoeken, want er zitten namelijk veel teksten in de .gxt. Als je Elegy gevonden hebt verander dan in het rechtse gedeelte "Elegy" in hoe jij de naam wilt veranderen. Druk op File -> Create GXT Association en daarna druk je op File -> Save. Ga dan in SA naar een Elegy en je hebt een andere naam. Bewerkt: 26 juli 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
conversuh Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Tekst kun je verandere met een tool genaamd 'GXT Editor'. Die kun je >>hier downloaden. Je kan met deze tool in-game tekst veranderen zoals ondertiteling, maar geen tekst wat op billboards en gebouwens staat. Dan meot je gaan texture modden. Als ie gedownloadt is open je American.gxt, die vindt je in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\text. Als hij geopend is moet je even zoeken, want er zitten namelijk veel teksten in de .gxt. Als je Elegy gevonden hebt verander dan in het rechtse gedeelte "Elegy" in hoe jij de naam wilt veranderen. Druk op File -> Create GXT Association en daarna druk je op File -> Save. Ga dan in SA naar je radiostation en je hebt een andere naam. ehm bedankt voor de uitleg, maar wat is er met een radiostation ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Dat is mijn fout... Sommige lange teksten sla ik op in een kladblok bestand voor later niet zo veel te typen. Ik wijzig het een beetje en dan post ik het, waarschijnlijk ben ik hier wat vergeten. Reageren
conversuh Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik zal het nog eens uitleggen. Ik dowload een carmod bv. nissan skyline , ik vervang die met elegy. De auto staat in het spel maar als ik dan in de nissan skyline stap, staat er vanonder in de hoek nog altijd elegy (dat is puur informatief voor in welke auto je rijdt). Dat zou ik ook willen veranderen in de naam: "nissan skyline". Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik snap het wel hoor, alleen de tekst was wat anders. Ik heb de tekst wat gewijzigd en nu is ie wel goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.