Jump to content

Kan het spel niet starten..

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

na een tijdje had ik weer eens zin in Vice City en die heb ik dus geïnstaleerd..

Maar zodra ik het spel wil starten geeft hij deze error:

Kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item.

Het spel is origineel en ik heb geen mods geïnstaleerd (duh heb het spel nog maar net geïnstaleerd :7 )

Hoe verhelp ik dit? want ik heb echt weer zin in GTA Vice City :-(

EDIT: Argh, het moest in Vice City general.. niet VCS General sorry

Bewerkt: door JeGe
Geplaatst:

Heb je GTA Vice City wel op de goede plaats geinstaleerd? Want het is aan te raden om games te instaleren in de hardeschijf C: of D:, het kan zijn dat het perongeluk of vanzelf mis is ge gaan. Dat gebeurt bij mij ook wel eens, succes!

Geplaatst:

Ik heb hem op de D schijf geinstaleerd in program files.. en daar had ik een mapje "GTA Vice City" aangemaakt omdat ze anders allemaal los in die map staan :N

Geplaatst:

Verwijder al die mapjes eens en verwijder daarna GTA Vice City, instaleer GTA Vice City en kijk of de mapjes er nog allemaal los in staan. Een schone instalatie kan wel eens helpen bij dit soort problemen, succes!

Geplaatst: (bewerkt)

Dit heb ik al meerdere keren gedaan.. zonder succes :-(

EDIT: Ik heb Alleen Lezen eraf gehaald en nu geeft hij die error niet meer.. MAAR: hij start ook niet op als ik op gta-vc.exe druk :blauw:

2e EDIT: LOL! Heb een NO-CD crack gedownload en daar werkt de game wel op -.-

En op de originele niet xDD

Tog bedankt voor de hulp DenkaanHenk :tu:

Bewerkt: door JeGe

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...