Jump to content

Special ability jacob en dwayne.


Robin B

Recommended Posts

Om de specil ability's van mensen te unlocken gaat het er niet om het respect maarmom het like gedeelte, je moet daarmee minstens op 75% zitten darna krijg je een belletje(of smsje als je ooit eens op de 75 ben geweest en ze daarna heb verwaarlossd:$:puh:) dan kan het wel ;)

suc6

Link to comment
Delen op andere websites

Voor Little Jacob en Dwayne moet je maar 60% like hebben, maar ik raad je aan om toch nog zo'n hoog mogelijke like te halen. Ga dus nog af en toe uit met Little Jacob en Dwayne.

Met Little Jacob moet je naar een Cluckin' Bell gaan of naar Club Liberty (bar?) in Northwood, Algonquin.

Met Dwayne moet je ook naar een Cluckin' Bell gaan of naar gelegenheden voor rijkere mensen. Ook hij gaat graag naar Club Liberty in Northwood.

Probeer dus zoveel mogelijk goede dates met hen te hebben. Misschien wordt hun special ability wel beschikbaar als je iets verder zit.

Link to comment
Delen op andere websites

vraagje als ze op 100 % zitten of welke % dan ook als je neit meer met ze date gaat er dan wat van af ?? En als het op 100% gaan ze je dan nog steeds bellen voor dates :D

Voor zover ik weet gaan ze je nog steeds bellen voor een date, en er kunnen nog percenten af gaan.

Je kan het dalen van de percenten natuurlijk voorkomen door altijd positief te antwoorden op hun telefoontjes. :)

Je hoeft je zelf geen zorgen te maken, want het maakt niet veel uit of iemand nu op 100% zit of op 80%. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

mjah 60 % is natuurlijk niet genoeg om de ability te unlocken en meestal kan het nog een tijdje duren eer ze je bellen of smsen maar ik had et eens dat ik Dwayne verwaarloosd had en dan terug goed gemaakt had en hij stuurde me een tweede sms waar in stond dat ik vanaf dan weer om back up kon vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand van je vrienden bel en je hebt echt geen zin om uit te gaan en je wil geen like percentage verliezen omdat je bv juist bezig bent met de vliegende ratten te zoeken dan heb ik een trucje. Als er een vriend belt dan accepteer je, dan ga je in je GSM op zoek naar de naam van je vriend waarmee je afgesproken hebt en kies j de functie cancel date. Dant belt Niko om te zeggen dat er iets tussen gekomen is. Daardoor verlies je geen like percentage.

Mvg GTAIVfreak

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...