kurt Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 ik hoop alle sinds van wel het liefst van al een lan + internet multiplayer lijkt me cool ook al maken ze de multiplayer zod at je eerst de game moet uitspelen voor jed e multiplayer mag spelen dan vind ik het nog goed :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dark_father0 Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 ze gaan zeker een mta uitbrengen voor de pc versie van san andreas grtz dark Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 K heb van iemand gehoord dat er bij multiplayer op de ps2 een fout zit. Dit is de fout:..... Als je multiplayer gaat spelen en player 2 onthoofd player 1 met een samurai zwaard dan is hij dood maar staat hij bij dat multiplayer teken weer op zonder hoofd :o :lol: :blink: :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 Yupsz er komt een MTA versie van SA.. Enne wat betreft andere multi play daar weet ik niks van.. :unsure: B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.