gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 hoeveel assasin missie's zijn er ik zit nu bij de missie:industrial action hoeveel zijn er nog te gaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 Er zijn ongeveer 8 Assasin missies, maar het kunnen er ook 9 zijn. In ieder geval zijn er 8 of 9 Assasin missies, het lijkt dat er geen eind aan komt. Maar dat is wel zo, het is trouwens aan te raden om de Assasin missies te starten met een volle body armor plus sterke wapens zoals een M4 en een shotgun. Succes met de Assasin missies! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 Er zijn ongeveer 8 Assasin missies, maar het kunnen er ook 9 zijn. In ieder geval zijn er 8 of 9 Assasin missies, het lijkt dat er geen eind aan komt. Maar dat is wel zo, het is trouwens aan te raden om de Assasin missies te starten met een volle body armor plus sterke wapens zoals een M4 en een shotgun. Succes met de Assasin missies! klopt ik denk dat ik nu de laatste missie ga doen maar ze zijn niet echt makkelijk maar zeer leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 Er zijn ongeveer 8 Assasin missies, maar het kunnen er ook 9 zijn. In ieder geval zijn er 8 of 9 Assasin missies, het lijkt dat er geen eind aan komt. Maar dat is wel zo, het is trouwens aan te raden om de Assasin missies te starten met een volle body armor plus sterke wapens zoals een M4 en een shotgun. Succes met de Assasin missies! klopt ik denk dat ik nu de laatste missie ga doen maar ze zijn niet echt makkelijk maar zeer leuk ik heb de laatste assasin missie voltooid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Playboy_X Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik had ergens gelezen dat het er 9 waren. . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik had ergens gelezen dat het er 9 waren. . zou kunnnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 zijn het er geen 10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 zijn het er geen 10 Zoals je hier kan zien zijn het er echt 9 hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 zijn het er geen 10 Zoals je hier kan zien zijn het er echt 9 hoor. ik vondt de laatste het makkelijkste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 zijn het er geen 10 Zoals je hier kan zien zijn het er echt 9 hoor. ik vondt de laatste het makkelijkste Die was ook inderdaad makkelijk. Maar ze waren allemaal makkelijk Groeten, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 zijn het er geen 10 Zoals je hier kan zien zijn het er echt 9 hoor. ik vondt de laatste het makkelijkste Die was ook inderdaad makkelijk. Maar ze waren allemaal makkelijk Groeten, de 4de en de 3 de vondt ik toch redelijk moeilijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.