funkadelic Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 ik heb onlangs op een site een shirt van GTAIV gewonnen (ik krijg nu een Burgershot t-shirt, of LCPD t-shirt, het hangt er van af omdat LCPD mijn tweede keuze is ivm mensen voor mij zijn met het uitkiezen van een shirt) en ik vroeg me af of hier nog liefhebbers zijn die het shirt van mij willen overnemen, mede omdat de shirt toch niet ga dragen, en ik vind het zonde omdat de shirts toch wel behoorlijk exclusief en moeilijk te vinden zijn. Reageren
thug Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 (bewerkt) ik zou hem aandoen een foto van trekken en aan mij geven . nee het is mischien beter om hem een paar jaar bij te houden en op ebay verkopen je gaat er veel voor krijgen. Bewerkt: 27 juli 2008 door thug Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 ik zou hem aandoen een foto van trekken en aan mij geven .nee het is mischien beter om hem een paar jaar bij te houden en op ebay verkopen je gaat er veel voor krijgen. op ebay krijg je er heel veel geld voor denk ik thug was me net voor Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ik geef je 15 euro, en als de maat goed is 20 Reageren
IV trailer Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ik geef je 15 euro, en als de maat goed is 20 Afzetter. Een beetje andere leden naaien als superlid. In ieder geval zou de prijs schandalig hoog kunnen oplopen op e-bay. Misschien dat je er toch nog wel €2000,- voor kan vangen. Was laatst nog gebeurt met een plukje haar van "pure pownage". Op e-bay zetten zou ik zeker doen. In ieder geval moet je hem niet op marktplaats zetten want Nederlanders zijn vaak niet zo gek. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ik geef je 15 euro, en als de maat goed is 20 Afzetter. Een beetje andere leden naaien als superlid. In ieder geval zou de prijs schandalig hoog kunnen oplopen op e-bay. Misschien dat je er toch nog wel €2000,- voor kan vangen. Was laatst nog gebeurt met een plukje haar van "pure pownage". Op e-bay zetten zou ik zeker doen. In ieder geval moet je hem niet op marktplaats zetten want Nederlanders zijn vaak niet zo gek. ik denk dat 2000€ wat overdreven is mischien 300 a 400 € Reageren
Vegeta Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ik geef je 15 euro, en als de maat goed is 20 Jah 400 300 dat lijkt me wel veel hoger dan jou bedrag martyceha Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Over een tijdje kan ik ook zo'n prijsje bieden, ik ben (nog) geen miljonair hoor. Ik ga binnenkort met een aantal muisklikken 800 euro verdienen met een beetje mazzel Reageren
funkadelic Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 shirt net binnen, liberty city police department shirt. :-) Reageren
Johan112 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 shirt net binnen, liberty city police department shirt. :-) Heb je er een foto van ? (want dan kunnen we hem zien) Reageren
Think Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Ik geef je 15 euro, en als de maat goed is 20 Afzetter. Een beetje andere leden naaien als superlid. In ieder geval zou de prijs schandalig hoog kunnen oplopen op e-bay. Misschien dat je er toch nog wel €2000,- voor kan vangen. Was laatst nog gebeurt met een plukje haar van "pure pownage". Op e-bay zetten zou ik zeker doen. In ieder geval moet je hem niet op marktplaats zetten want Nederlanders zijn vaak niet zo gek. ik denk dat 2000€ wat overdreven is mischien 300 a 400 € Het blijft maar een t-shirt hoor . Hier kun je de verschillende LCPD t-shirts kopen voor $24 het stuk Reageren
funkadelic Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Hier kun je de verschillende LCPD t-shirts kopen voor $24 het stuk maar die zijn niet officieel van Rockstar, gezien er geen GTA4 logo achterop zit, of het Rockstar logo op de linker mouw. ;-) Reageren
Valto Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Hier kun je de verschillende LCPD t-shirts kopen voor $24 het stuk maar die zijn niet officieel van Rockstar, gezien er geen GTA4 logo achterop zit, of het Rockstar logo op de linker mouw. ;-) ^^ exclusiviteit all the way Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.