Girl_Gamer Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 ik weet niet of ik in de goede categorie zit maar ik denk het wel... ik heb SAMP gedownload maar als ik hem opstart(connect) dan start hij mijn gewone GTA SA... dus ik kan niet online komen, en als ik de CD-rom er niet in heb en ik doe connect, dan zegt de computer: insert disc... WTF moet ik doen want ik wil gewoon samp spelen!!! Reageren
Basssss Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Douw de cd erin, als SA dan gewoon opstart sluit je hem weer af, ga dan naar je SA Directy en klik op 'samp'. Nu kun je als je niks fout hebt gedaan gewoon online. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 De meest waarschijnlijke oorzaak is dat je V2 van SA hebt, en daar valt niet mee te modden. Kijk dit even na met de onderstaande manier. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. Als je V2 hebt kun je dus niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.