Time-Bandit Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Als je vanaf de Russian shop 2 winkels verder die straat in loopt (dus bijna onder dat viaduct zeg maar) zie je een winkel die Little Gorbachefs heet. Dit lijkt mij een verwijzing naar Gorbatchov en die was weer de oude leider van de Sovjet Unie Reageren
LangeDraak Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Als je vanaf de Russian shop 2 winkels verder die straat in loopt (dus bijna onder dat viaduct zeg maar) zie je een winkel die Little Gorbachefs heet. Dit lijkt mij een verwijzing naar Gorbatchov en die was weer de oude leider van de Sovjet Unie Goed gevonden Moet die winkel ook maar eens opzoeken... Had het nog niet gezien Bewerkt: 28 juli 2008 door LangeDraak Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Idd Goed gevonden Time-Bandit Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Moet ik maar eens naar gaan kijken, Nice job, Reageren
Wienish Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Als je vanaf de Russian shop 2 winkels verder die straat in loopt (dus bijna onder dat viaduct zeg maar) zie je een winkel die Little Gorbachefs heet. Dit lijkt mij een verwijzing naar Gorbatchov en die was weer de oude leider van de Sovjet Unie Ik ben geen Sovjet-kenner, maar toch leuk gevonden. Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Jah zoiets had ik ook een keer gezien maar kwam niet op de naam. Nu weet ik weer wie t was Leuk gevonden! Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Jah zoiets had ik ook een keer gezien maar kwam niet op de naam. Nu weet ik weer wie t was Leuk gevonden! leuk gevonden Reageren
Valto Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Haha grappig nog niet eerder gehoord Reageren
mdog Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 haha grappig goed gevonden volgens mij was Gorbatchov ook 1 van de eerste Russische leiders die contact wou met Amerika, de kapitalisten, en werd tijdens zijn leiding de Olympische spelen in zijn land gehouden. Zijn secretaresse had zijn openingsspeech geschreven, en had als versiering de 5 Olympische ringen onderin geplaatst, maar Gorbatchov las het voor: O, O, O, O, O. xD ik weet niet zeker of hij het was, maar zowiezo, het blijft grappig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.