Sprunk Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Naja, vind het gewoon onzin. Ik mag toch zelf weten of ik GTA koop Het brengt hun denk ik ook veel meer geld op als het 16+ zou zijn. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Komt een 9 jarig jochie de winkel binnen, pakt Manhunt uit de schappen en rekent af. Ik als 16 jarige pak GTA San Andreas en heb ook geen problemen. Winkeliers zijn veel te winstgericht om op de leeftijd te letten. Dus gewoon kopen die hap i.p.v. hier te blijven discussiëren over de prijs. Bewerkt: 28 juli 2008 door MartyCeha Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik heb hem al gekocht, na veel moeite! Ik ben bij 3 winkels geweest en bij 2 kreeg ik hem niet mee omdat ik nog geen 18 ben Ik weet zelf ook wel hoor dat het geweldadig is Maar hij was 15 bij e-plaza Komt een 9 jarig jochie de winkel binnen, pakt Manhunt uit de schappen en rekent af. Ik als 16 jarige pak GTA San Andreas en heb ook geen problemen. Winkeliers zijn veel te winstgericht om op de leeftijd te letten. Dus gewoon kopen die hap i.p.v. hier te blijven discussiëren over de prijs. Gewoon lezen i.p.v. die te gaan discuseren over 9 jarige jochies! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Je hebt gelijk, ik had alleen geen zin om op de vorige pagina te gaan kijken Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Maar die leeftijd die erop staat is maar een advies dus niet verplicht Alleen als je hem niet mee krijgt moet je gewoon je vader of moeder bijv. bellen en geven aan de verkoper dan lukt het wel (mij altijd tenminste) Reageren
XBP Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 15 eu is hij bij ons zonder aanbieding voor de pc playstation weet ik niet Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 15 eu is hij bij ons zonder aanbieding voor de pc playstation weet ik niet welke winkel kun je dan ook vertellen? die overal in de BENELUX zit en een url natuurlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.