Unmountable Tijmen Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Onderwerp: Free Soort design: Signature Size design: 500x150 Render: Animatie: Premade: Tijd van inlevering: Z.S.M Opmerking: Succes! Mijne na jou
gammie_ Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 (bewerkt) Ik wil de battle wel met je aangaan. Ik lever mijn signature vanavond in, dan edit ik mijn bericht. Hier is hij: Succes Bewerkt: 27 juli 2008 door gammie_
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Deze win jij wel . gammie_(Global): UT: Jij ook veel succes! Bewerkt: 28 juli 2008 door Unmountable Tijmen
PiekeTheCat Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) gammie_:Deze sig vind ik niet echt mooi. Je render is te onduidelijk en de achtergrond en tekst past er niet bij. Ook is ie op een paar plaatsjes overbelicht. Rate:5.5/10 UT: Mooie signature,alleen vind ik hem iets te leeg lijken. De effecten en tekst die je gebriukt hebt passen er echt bij! Je render kon wel iets beter ingeblend,maar voor de rest is dit echt een mooie sig! Vote:UT MVG PiekeTheCat Bewerkt: 28 juli 2008 door PiekeTheCat
Photoshop-Master Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Aan: Piekethecat. Jongen heb jij wel verstand van PS? als je een beetje verstand van photoshop hebt kun je zien dat gammie een geweldige sig neerzet, ik kan zien dat hij er minstens 2x zoveel werk aan heeft gehad dan U-tijmen! Misschien ligt het aan jou pc maar bij mij is zijn render juist duidelijk,je kan gewoon zien dat hij zijn render heeft ingeblend!!! Tot tegenstelling van Utijmen. dat doe je niet fff in 5 min! een 9 als cijfer voor gammie U-tijmen (lange naam zeg, ik noem je wel U-tijmen goed? zekerss niet slecht glimd mooi en straalt evenin rust uit, maar het valt mij op dat jij echt minder werk eraan hebt gehad. 7 Ga zo door gaste! Oja Vote: gammie_
Sprunk Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik vind de sig van gammie_ juist mooi, de tekst past er juist wél erg goed bij. Zeker een mooie sig! De sig van UT is ook erg mooi, past de tekst er ook goed bij vind ik. Hij doet zeker niet onder aan gammie_ Na lang piekeren gaat mijn stem toch naar gammie_, die vind ik nét even wat beter. stand is nu dus: UT: 1 Gammie_: 2
Venzio Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Beide gelukte sig's maar ik vind er een beter, Gammie Ik zie dat je je best er op hebt gedaan er zitten veel mooie effecten op, leuke varatie in kleuren en ook in de effecten. Je tekst is er mooi ingezet, en de render is goed in het plaatje gezet. Rate: 8,9 UT Ook een mooie sig, alles past wel bij elkaar maar het hieft iets niet, ik kan niet uitleggen wat maar gewoon er moet iets in. Rate 7,5 Vote: Gammie_
.Senne Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Vote: Unmountable tijmen ik vind z'n sig ietsjes beter, de kleuren trekken me meer aan, de effecten zijn goed ingewerkt, net als de zanger, alleen vind ik dat de tekst 'muse' daar wat slecht gaat. die van Gammie_ vind ik ook sehr shön, maar net ietsjes minder aantrekkelijk dus: vorte voor UT
Thabit Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Vote: gammie_ Hij heeft uitstraling, is lekker vrolijk. Leuke flow. Een mooi lettertype. Helaas is er wel een minpuntje; de border. Die is ronduit lelijk :O De sig van UT heeft het gewoon niet, het 'loopt' niet. Misschien ook omdat ik totaal niet van anime houd.
Dizzee Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Winnaar: gammie_, 1 punt erbij voor jou Verliezer: Unmountable Tijmen, -1 punt. Closed en updated.
Recommended Posts