Jump to content

GTA: Chinatown Wars stijl Signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Aangezien het vakantie is en daardoor mijn signature niet meer klopte, heb ik maar een nieuwe gemaakt.

Omdat ik geen ervaring met Photoshop heb, heb ik deze gemaakt met Powerpoint, wat ik tot nu toe voor al mijn signatures heb gebruikt :7 :

fksigcwcc2.png

De letters zijn zoals te zien in GTA: Chinatown Wars stijl. Hij is ook transparant. De bijbehorende ava "draag" ik nu.

Gebruikte programma's: Powerpoint 2003/2007

Lettertypen: Bruce Mikita & Optima

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Geplaatst:

wow, hoe maak je zoiets met Powerpoint? :bonk: als je dat kan, kan je toch even goed met photoshop iets knutselen :D

ik vind het zeker mooi gemaakt, met het juiste letterype en de doorzichtigheid. alleen zijn er wel geen afbeeldingen (door het te maken met powerpoint dan waarschijnlijk), en enkel tekst spreekt niet zo echt aan.

't is wel duidelijk te lezen ^_^

ik geef het 'n 8.5/10 omdat ik onder de indruk ben dat je zoiets mooi kan maken met Powerpoint ^_^

:cya:

Geplaatst:
wow, hoe maak je zoiets met Powerpoint? :bonk: als je dat kan, kan je toch even goed met photoshop iets knutselen :D

ik vind het zeker mooi gemaakt, met het juiste letterype en de doorzichtigheid. alleen zijn er wel geen afbeeldingen (door het te maken met powerpoint dan waarschijnlijk), en enkel tekst spreekt niet zo echt aan.

't is wel duidelijk te lezen ^_^

ik geef het 'n 8.5/10 omdat ik onder de indruk ben dat je zoiets mooi kan maken met Powerpoint ^_^

:cya:

Bedankt voor je reactie! :Y

Powerpoint kan ook wel met plaatjes werken, maar omdat er nog geen screenshot is vrijgegeven, heb ik er geen gebruikt.

Nog meer reacties? :)

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

Dat heb je gaaf gedaan met Powerpoint! Het straalt echt de sfeer van CW uit! Cijfer 8

Geplaatst:

ik vind het echt hard dat je steeds verschillende tema's gebruikt

ik heb er eigenlijk niks over te vertellen: de tekst klopt, effecten hoeft voor mij niet

ik vind dit een 10/10 waard en zeker als je dit met power hebt gemaakt

CIJFER 10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...