[B]ig [S]moke Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Hee Telkens als ik online ga met GTA dan ga ik meestal Freemode doen Maar, ik vind het leukste met Friendlyfire off.. Kan je dat ook kiezen?? want meestal staat er Friendly fire on.. Reageren
thug Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 in free mode gaat dit niet omdat je direct word gedropt op een bepaalde map. op andere modes gaat die wel als je opties hebt zie je het wel ergens staan. Reageren
AXIO Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 in free mode gaat dit niet omdat je direct word gedropt op een bepaalde map.op andere modes gaat die wel als je opties hebt zie je het wel ergens staan. je kan je eigen game maken bij free mode en dan friendly fire off Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 maaar kun je ook zelf kieezn? Reageren
AXIO Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 maaar kun je ook zelf kieezn?alleen als je eigen game start, of je komt toevallig in zo'n potje Reageren
rjravi1 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 maaar kun je ook zelf kieezn? ja je kan het zelf instellen Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Volgensmij bedoeld Big Smoke het anders als jullie het interpeteren. ^^ maaar kun je ook zelf kieezn? Wanneer je een potje Free Mode joint, dus Menu > Multiplayer > Games > Quick Match > Free Mode, kun je niet kiezen of je in een match komt met Friendly Fire On, of Off. Je moet geluk hebben om in een potje te komen waarbij Friendly Fire uit staat, want vaak hebben ze het aan staan. Wanneer je echter zelf een match Free Mode aanmaakt kun je het zelf wel instellen, aangezien jij dan de host bent. Je moet dan bij "Friendly Fire" optie instellen als "Off", in plaats van "On". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.