Unmountable Tijmen Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Hallo, Ik ben een nieuw eiland aan het maken, maar het lukt niet echt.. Ik heb op het eiland gebouwen geplaatst en wegen enz. Alleen De wegen zijn Un-Solide en Een hek ook. Ik heb alles gewoon gedaan zoals het hoort maar het lukt maar niet. En op plaatsen waar helemaal niks staat, Kan ik niet verder, Alsof er een onzichtbaar gebouw staat, maar er staat helemaal geen gebouw. Ik val zelfs door sommige stukken SA land heen. Dat kan toch nooit! Kan iemand helpen :$? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Iemand? Ik heb echt hulp nodig!!! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Kun je er anders screens geven dan zul je sneller geholpen worden naar mijn denken. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Ik kan er geen screens van maken. Bij sommige stukken val ik gewoon door de grond, en Ik rijd gewoon tegen onzichtbare stukken aan Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) De pivot van je Collision en je DFF zijn verschillend. Importeer bijde bestanden maar eens in 3dsmax, dan zul je zien dat wanneer je de move tool gebruikt, het move dingetje niet bij bijde bestanden op dezelfde plaats zit. Zet bijde bestanden ergens in het midden zodat ze precies over elkaar zitten, en dan ga je naar Hierachy, affect pivot only. Zet van bijde models de pivot op xyz=0. Exporteer opnieuw, je moet wel je coordinaten even aanpassen, oftewel opnieuw mappen. Bewerkt: 29 juli 2008 door Wazuup Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Kan het ook nog anders? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.