Jump to content

Skin als Object?

Recommended Posts

Geplaatst:

eey

ik heb een vraagje over skins ,in de ammo-nation shop en de etens winkels van samp zie je altijd zo´n skin stil staan en verder niks doen

nu is mijn vraag of het mogelijk zou zijn om hier en daar ook een skin op straat te laten staan ,en dan zou je bv. daarvoor een I-tje kunnen zetten met /mision blablabla en dat het lijkt alsof je van die kerel die missie krijgt

nu snap je het wel wat ik wil weten : is dit mogelijk?

alvast heel erg bedankt :D

Geplaatst: (bewerkt)
Misschien kan dit met de bots die in versie 0.2.5 komen.

edit:

n.v.m

Er zijn wel een paar objecten (hoofd, romp, armen en benen) waarmee je een zombie/lijk kan maken maar echt mooi ziet het er niet uit.

Bewerkt: door =>Sandra<=
Geplaatst:

maar verder zou de skin id niet als object gebruikt kunnen worden? btw. kan je me een site geven met die hoofden van wat je net zij sandra

alvast bedankt :)

Geplaatst:

Versie 0.2.5 is al een maand (of 2) geleden ofzo uitgekomen en daar zitten geen bots in.

Er zijn wel een paar objecten (hoofd, romp, armen en benen) waarmee je een zombie/lijk kan maken maar echt mooi ziet het er niet uit.

Oh ja? Volgens mij was dat versie 0.2.2 R3 hoor.

Geplaatst: (bewerkt)

Versie 0.2.5 is al een maand (of 2) geleden ofzo uitgekomen en daar zitten geen bots in.

Oh ja? Volgens mij was dat versie 0.2.2 R3 hoor.

ohja :bonk:

Ik heb te lang geen sa-mp gespeeld :7 ik begin het te verleren :(

Excuse moi

Maar er zijn nog steeds geen bots beschikbaar :puh:

Bewerkt: door =>Sandra<=

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...