mmk15 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 eey ik heb een vraagje over skins ,in de ammo-nation shop en de etens winkels van samp zie je altijd zo´n skin stil staan en verder niks doen nu is mijn vraag of het mogelijk zou zijn om hier en daar ook een skin op straat te laten staan ,en dan zou je bv. daarvoor een I-tje kunnen zetten met /mision blablabla en dat het lijkt alsof je van die kerel die missie krijgt nu snap je het wel wat ik wil weten : is dit mogelijk? alvast heel erg bedankt Reageren
Ophion Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 (bewerkt) Misschien kan dit met de bots die in versie 0.2.5 komen. Bewerkt: 27 juli 2008 door jovu123 Reageren
Sandra Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 (bewerkt) Misschien kan dit met de bots die in versie 0.2.5 komen. edit: n.v.m Er zijn wel een paar objecten (hoofd, romp, armen en benen) waarmee je een zombie/lijk kan maken maar echt mooi ziet het er niet uit. Bewerkt: 30 juli 2008 door =>Sandra<= Reageren
mmk15 Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 maar verder zou de skin id niet als object gebruikt kunnen worden? btw. kan je me een site geven met die hoofden van wat je net zij sandra alvast bedankt Reageren
Juwayri Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Misschien kan dit met de bots die in versie 0.2.5 komen. Versie 0.2.5 is al een maand (of 2) geleden ofzo uitgekomen en daar zitten geen bots in. Er zijn wel een paar objecten (hoofd, romp, armen en benen) waarmee je een zombie/lijk kan maken maar echt mooi ziet het er niet uit. Oh ja? Volgens mij was dat versie 0.2.2 R3 hoor. Reageren
Sandra Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Misschien kan dit met de bots die in versie 0.2.5 komen. Versie 0.2.5 is al een maand (of 2) geleden ofzo uitgekomen en daar zitten geen bots in. Er zijn wel een paar objecten (hoofd, romp, armen en benen) waarmee je een zombie/lijk kan maken maar echt mooi ziet het er niet uit. Oh ja? Volgens mij was dat versie 0.2.2 R3 hoor. ohja Ik heb te lang geen sa-mp gespeeld ik begin het te verleren Excuse moi Maar er zijn nog steeds geen bots beschikbaar Bewerkt: 30 juli 2008 door =>Sandra<= Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.