Jump to content

missies

gta-san-andreas-lover1000

Recommended Posts

omdat dat de laatste storyline missie is :schater:

ow ok

dus nu moet ik de races van brucie enzo doen?

Je hoeft opzich niets meer te doen, het verhaal van GTA IV heb je voltooid. Je hebt Dimitri dus vermoord, en dat was je doel in GTA IV. Je kan nu de zijmissies gaan doen, zoals mensen af zetten met een taxi, mensen op halen met een Ambulance enz. Het hoeft dus niet, als je zijmissies niet leuk vind raad ik je aan GTA IV online te spelen. Daar kun je namelijk ook samen met andere spelers missies doen, er is genoeg keuze. Succes!

Tevens is >>>hier<<< een kaart waar alle duiven op staan, en >>>hier<<< is een kaart waar alle stuntjumps op staan. Ook succes daarmee.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Delen op andere websites

omdat dat de laatste storyline missie is :schater:

ow ok

dus nu moet ik de races van brucie enzo doen?

Je hoeft opzich niets meer te doen, het verhaal van GTA IV heb je voltooid. Je hebt Dimitri dus vermoord, en dat was je doel in GTA IV. Je kan nu de zijmissies gaan doen, zoals mensen af zetten met een taxi, mensen op halen met een Ambulance enz. Het hoeft dus niet, als je zijmissies niet leuk vind raad ik je aan GTA IV online te spelen. Daar kun je namelijk ook samen met andere spelers missies doen, er is genoeg keuze. Succes!

Tevens is >>>hier<<< een kaart waar alle duiven op staan, en >>>hier<<< is een kaart waar alle stuntjumps op staan. Ook succes daarmee.

ok bedankt ik doe het graag heb nog nooit op een gta game 100% gehaald

Delen op andere websites

en wat je niet kan vinden op wiki is dat er 20 crimi's moeten worden vermoord via de police database

derest staat in de 100% check list

ok bedankt

even nog een vraagje ik heb alle 4 of 5 races van brucie gedaan komen er nog meer races?

maar er komt ook geen game progress bij hoe kan dat?

Delen op andere websites

en wat je niet kan vinden op wiki is dat er 20 crimi's moeten worden vermoord via de police database

ok bedankt

even nog een vraagje ik heb alle 4 of 5 races van brucie gedaan komen er nog meer races?

In totaal moet je 9 races voor Brucie gehaald hebben, waarvan er 3 op Alderney zijn, 3 op Algonquin en 3 op Broker/Dukes/Bohan. Aangezien jij geen game progress bij krijgt zal je pas 2%, als ik me niet vergis, bij krijgen als je alle 9 races hebt voltooid. Je kan zien welke races je al hebt gehaald door in je Stats -> Score te kijken. ;)

Veel succes nog verder!

Delen op andere websites

ok bedankt

In totaal moet je 9 races voor Brucie gehaald hebben, waarvan er 3 op Alderney zijn, 3 op Algonquin en 3 op Broker/Dukes/Bohan. Aangezien jij geen game progress bij krijgt zal je pas 2%, als ik me niet vergis, bij krijgen als je alle 9 races hebt voltooid. Je kan zien welke races je al hebt gehaald door in je Stats -> Score te kijken. ;)

Veel succes nog verder!

ok bedankt

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...