Jump to content

Wat te doen


Le Freak

Recommended Posts

Ik heb alle Vercetti Estate missies gedaan, en alle Love Fist missies.. Ik ben nu bezig met een zwarte dikke vrouw, ik kom niet voorbij een missie waarbij ik met vliegtuigjes Cubanen moet vermoorden.

Ik ben ook bezig bij een of ander Cafe, met een dikke vent. Ik ben bezig met een missie waar ik moet vechten in Little Haiti, ik moet een sniper vermoorden ofso..

Dit komt doordat ik pas heel laat die RC Helicopter missie klaar had bij [A]

Maar mijn vraag is: Welke missies moet ik nog doen, en hoe moet ik racen bij Sunshine auto's :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo te horen moet je nog heel wat missies doen.

Maar racen bij Sunshine Auto's is niet moeilijk.

Je gaat naar die garage (ondergronds), en dan naar dat paarse rondje.

Je ziet dan verschillende banen. Om een baan te selecteren moet je

standaar op SHIFT drukken. Dan moet je een snelle auto pakken.

En naar de starting grid gaan en dan winnen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ow dat vliegtuisje valt eigenlijk wel mee je moet bij de cubanen landen en ze allemaal omverrijden dan rij je een bootje in en je drukt op de knop waarmee je bommen moet laten vallen daarna begin je met het tweede nu doe je het zelfde bij de andere. en de laatster doe je weer hetzelfde

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of dit werkt omat ik er zelf niet bij die missie ben van bombs away maar je kan ook proberen daar heen te rijden en dan die boten kapot schieten maar ik weet niet of dat lukt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Je moet naar een "Top Fun" busje. Dan zit je bestuur je gelijk dat vliegtuigje.

Als je het goed wil doen moet je in het begin, als je direct op die pier komt aanvliegen, dan moet je goed een bom loslaten. Als dat lukt heb je die boten kapot en moet je alleen

nog een auto kapot maken.

btw, ik heb hem vandaag nog gedaan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

enne le freak je kunt ook de sunshine missies na de eindmissies doen dat was bij mij ook zo

maar welke bedrijven heb je gekocht/gedaan enzo?? maar zo te zien hoef je niet echt veel meer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...