Jump to content

meer geheugen ?

Recommended Posts

Geplaatst:

is het een slim idee om meer gehuegen DDR aanteschaffen ? vooral bij moomapper spring het geheugen naar 95%/100%

nu heb ik 768MB, goed idee om er nog 512 bij te leggen ?

Geplaatst:

:blink: Ik heb 512MB RAM en bij mij gaat alles goed hoor als ik in de m00mapper zit...Meestal heb ik dan ook nog msn, windows media player en de internetexplorer aanstaan...

Geplaatst:
:blink: Ik heb 512MB RAM en bij mij gaat alles goed hoor als ik in de m00mapper zit...Meestal heb ik dan ook nog msn, windows media player en de internetexplorer aanstaan...

ik druk meestal in dat venstertje "all modells all textures (verry slow)"

en dan in moomapper op select all.

en dan is hij verry-slow :( ik ga miss toch maar fff wat gegeugen erbij kopen, die dingen kosten niks meer tegenwoordig.

Geplaatst:

ik doe precies hetzelfde als jij....alleen heb ik 1024ram....en als ik 5 maps laad ligt aan de groote gaat die wel langzamer ja

Geplaatst:

ik druk meestal in dat venstertje "all modells all textures (verry slow)"

en dan in moomapper op select all.

en dan is hij verry-slow :( ik ga miss toch maar fff wat gegeugen erbij kopen, die dingen kosten niks meer tegenwoordig.

zou je denken...512ram is echt nie zo goedkoop hoor...denk toch wel zo'n 150euri...en je hebt al 768 dat is meer als genoeg...en waarom klik je ook op select all...heb je soms alle maps tegelijk nodig <_<

Geplaatst:

Daar ben ik het mee eens, je hoeft echt niet in 5 maps tegelijk te werken, gewoon even uitvinken die anderen ;)

Geplaatst:
Daar ben ik het mee eens, je hoeft echt niet in 5 maps tegelijk te werken, gewoon even uitvinken die anderen ;)

DDR kost 70/100 euri, daz geen probleem. inbouwen doe ik zelf dus dat scheelt ook weer.

okeey ik zal voortaan wel gewoon niet op seleckt all drukken, het is alleen veel handiger....

Geplaatst:

Ik vermoed dat 512MB extra geheugen de boel niet heel erg veel sneller zal maken wanneer je "select all" selecteerd. Je mag van mij best extra geheugen kopen, maar als je dat alleen hiervoor doet is het echt weggegooid geld.

Geplaatst:

Als je aan een nieuwe comp toe bent moet je die kopen en geen nieuw geheugen..

Maar als je net een nieuwe hebt met weinig geheugen zou ik het wel doen. Als later groote spellen en nieuwe uitkomen die veel geheugen nodig hebben heb je het zeker nodig.

Geplaatst:
Als je aan een nieuwe comp toe bent moet je die kopen en geen nieuw geheugen..

Maar als je net een nieuwe hebt met weinig geheugen zou ik het wel doen. Als later groote spellen en nieuwe uitkomen die veel geheugen nodig hebben heb je het zeker nodig.

als we de snelheid van een PC berekenen kijken we naar het gehuegen en naar de procecor, die moomapper vreet gewoon heel veel geheugen, en dat als ik meer programma´s heb draaien dan gaat het gewoon niet.

laat maar zitten trouwens, ik moet nog wat geld hebben want ik heb net een digitale camera gekocht van 300 euro :blink:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...