Jump to content

Vast bij Dirty Lickin's


A-Traxx

Recommended Posts

Telkens als ik de missie Dirty Lickin's doe lukt het me bijna om de vijanden allemaal te doden tot op één na.

Ik schiet op hem (ze zitten meestal nog met 3 erop te kloppen.) maar hij sterft maar niet.

Dus het mislukt...

Ik probeer opnieuw en het gebeurt opnieuw!

Telkens als ik bij de laatste aankom...

BTW ik heb geen zin om opnieuw te beginnen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dirty Lickin's de missie van Auntie Poulet kan voor sommige inderdaad wat lastig zijn. Als je niet zo goed bent in het schieten met een Sniper raad ik je aan om de adrenaline-pill onderaan de trap die je op moet om het dak te bereiken op te rapen. Hierdoor wordt het spel trager en kan je beter mikken. Er zijn in totaal drie golven van Cubanen. De eerste omvat vier personen, de tweede ook en de derde zeven, waarbij één Cubaan met een Katana zit. Uiteraard moet je deze als eerste doodschieten. Nu komen we aan jouw probleem. Je zegt dat de laatste Cubaan niet dood wil gaan. Dit heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt toen ik de missie zelf speelde. Ofwel schiet je naast je doelwit, schiet je op een Haitan of heb je te maken met een klein bugje. Ik zou als ik jouw was de missie nog eenmaal proberen, en als het dan nog niet lukt, kan je in dit topic een savegame aanvraag doen en zal iemand anders met plezier de missie voor jouw voltooien.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de tip maar het ligt aan het spel, mijn neef (GTA Freak) heeft het ook geprobeerd, hij schiet ze allemaal door het hoofd maar de laatste sterft gewoon niet...

Ik denk dat het spel daar vastloopt :s

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het kan inderdaad wel eens gebeuren dat iemand gewoon niet dood wil. Hij gaat dan al wel voor dood verder, alleen blijft het poppetje gewoon overeind staan en maakt hij de animatie die een levend iemand maakt bij een impact nog steeds de hele tijd.

Volgensmij heb je gewoon pech en valt er niet overheen te komen, opnieuw installeren van spel zou optie kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...