chips Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 hoe moet ik homies recruteren het is voor de ps2 nog 2 missies en ik heb het uitgespeeld joepi Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Homies recruteren is erg simpel. Als je bij een groepje Grove Members staat, richt je op iemand. Als er een pijltje boven staat klik je op het pijltje naar boven. Niet de LinkerJoystick, maar het pijltje! Dan heb je een homie gerecruteerd. Hoe hoger je respect balk, hoe meer homies je kan recruteren. Zorg er dus voor dat deze goed vol is als je ze voor iets belangrijks wil gebruiken. Als je je homies weer weg wilt, dan moet je er weer op richten en op pijltje naar beneden drukken. Nu is hij als het goed is weer weg. Ik wens je veel succes! Reageren
chips Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Homies recruteren is erg simpel. Als je bij een groepje Grove Members staat, richt je op iemand. Als er een pijltje boven staat klik je op het pijltje naar boven. Niet de LinkerJoystick, maar het pijltje! Dan heb je een homie gerecruteerd. Hoe hoger je respect balk, hoe meer homies je kan recruteren. Zorg er dus voor dat deze goed vol is als je ze voor iets belangrijks wil gebruiken. Als je je homies weer weg wilt, dan moet je er weer op richten en op pijltje naar beneden drukken. Nu is hij als het goed is weer weg. Ik wens je veel succes! bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.