Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

welk txd bestand heb je nodig om de layout van een auto te verandern?

zodat ik bv. gelijk bij een model van een t-shirt er gewoon mijn naam opzet

want ik zou op die auto wat stickers wilen aanbrengen

Geplaatst:

Dat kan volgens mij met de GXT-Editor. Het is volkomen gratis. ;)

Wat kun je ermee?

Met dit programma kun je alle tekst uit Gta: San Andreas veranderen. De ondertitel-tekstjes, de teksten in het menu (Start Game etc.), de "Wasted"-teksten die in beeld komen wanneer je dood gaat; dit alles staat opgeslagen in de gxt-betanden die in de "text" map staan!

Ik heb ondertussen de link van de download gevonden.

Ik heb helaas geen tutorial kunnen vinden.

Geplaatst:

Wat kun je ermee?

Met dit programma kun je alle tekst uit Gta: San Andreas veranderen. De ondertitel-tekstjes, de teksten in het menu (Start Game etc.), de "Wasted"-teksten die in beeld komen wanneer je dood gaat; dit alles staat opgeslagen in de gxt-betanden die in de "text" map staan!

ik bedoelde eigenlijk, dat je je model ziet, gelijk je doet bij je txd bestand

dat je je texture kan aanpassen

dus ik zoek achter de texture van een auto, zodanig dat ik dat kan veranderen en stickers opplakken enzo, of gaat dat niet

en moet je dit doen met die gxt editor? heb je geen texture van een auto zoals bv: kledij enzo

Geplaatst: (bewerkt)

Wat kun je ermee?

ik bedoelde eigenlijk, dat je je model ziet, gelijk je doet bij je txd bestand

dat je je texture kan aanpassen

dus ik zoek achter de texture van een auto, zodanig dat ik dat kan veranderen en stickers opplakken enzo, of gaat dat niet

en moet je dit doen met die gxt editor? heb je geen texture van een auto zoals bv: kledij enzo

Je hoeft het niet te doen, alleen ik raad je aan om dit topic door te lezen, hierin vind je alle handige tooltjes die van belang zijn. Verder raad ik je aan als je een tutorial over een tooltje zoekt in dit topic te zoeken.

Bewerkt: door GekkieJ01

GekkieJ, niet antwoorden als je het antwoord niet weet.

berty: Je kunt auto stickers zelf veranderen. Kies welke auto je wilt, en zoek de dff en de txd bestanden van die auto. Open de TXD met TXD Workshop. Indien de auto paintjobs heeft (stickers zoals jij die noemt) zijn er nog te texures *naam*1.txd enzovoorts. Die moet je dan bewerken. Als je een auto zonder paintjob wilt aanhpassen zul je het model (de dff bestand) moeten openen in een 3D-Programma, en dan textures erop gooien tot je het goed vindt, en dan die texture exporten als .txd of iets in die richting. :puh: Daarna moet je nog iets in carmods.dat veranderen zodat je in een modshop de stickers erop kunt doen.

In die 2 sites die GekkieJ heeft gepost, staan de tools met de uitleg erbij.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

k, bedankt, maar heeft die .dff en .txd dezelfde naam als ingame?

want voor daar in 13000 files te zoeken achter een naam dat ik niet echt weet

k, bedankt, maar heeft die .dff en .txd dezelfde naam als ingame?

want voor daar in 13000 files te zoeken achter een naam dat ik niet echt weet

meestal is dit zo, bijvoorbeeld Nebula is dan Nebula.dff en nebula.txd.

maar bij sommige worden denk ik afkortingen gebruikt, zoals bij de hotring racer, dan is het d8 ik hotringa.dff en txd en hotringb.dff en txd.

maar bij gewone auto's is het dus wel het geval.

(anders download je IMGtool, daar heb je een zoekfunctie in, en is erg handig om de .dff en .txd files uit te halen.)

:cya:

Bewerkt: door senneken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...