Jump to content

Handigheidjes

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

ik ben terug en ik heb wat leuke en coole handigheidjes voor jullie in de aanslag. Ik weet dat er een topic bestaat, als ik me goed herinner over tips en tricks. Maar dat kan ik niet vinden, Dus maak ik maar voor even een klein topicje aan.

1. Schieten vanuit auto zonder Sub-Machine gun.

Beschijving:

Ben jij het ook wel eens zat dat je alleen maar met een Uzi vanuit een voertuig kan schieten?

Dan is dit wat je zoekt!

Benodigdheden:

Voertuig: Ja

Wapens: Ja 1 Sub Machine gun en een ander wapen.

Cheats: Ja, de " 1 persoons Drive-By Cheat. En een wapencheat

Hoe werkt het:

1.Pak een auto,en doe de cheat.

2.Stap uit, en schiet je Uzi nu helemaal leeg.

3.Stap in de auto, je ziet dat Bijvoorbeeld de M4 in het wapenhokje is geselecteerd.

4. Doe de weaponscheat. Je ziet dat je nu kan schieten, met je M4 (of een van je andere wapens)

Let op:

1. Dit werkt niet bij de Bazooka en Sniper en Handwapens.

2. Sommige cheats kunnen invloed hebben op het spel

2. ECHTE lege straten.

Beschrijving:

Wil jij ook wel eens helemaal alleen in San andreas zijn? Dan doe je natuurlijk de cheat, zodat er niemand meer is.

Maar tot je verbazing rijden er nog genoeg Peds rond. Dit is de truuk om de straten echt leeg te halen.

Benodigdheden:

Voertuig: Nee

Wapens: Nee

Cheats: Jawel, de "Lege straten" cheat en de "Alleen maar gangs op straat cheat"

Hoe werkt het:

Doe de cheat, Ghost Town. Zodat er volgens rockstar niemand meer rondloopt. Maar toch rijden er nog een paar.

Doe nu de cheat dat er alleen gang zijn. Nu zul je echt niemand meer zien rijden!

Let op:

1. Politie en brandweer kan nog steeds komen.

2. Sommige cheats kunnen invloed hebben op het spel.

Ik hoop dat jullie dit leuk vinden en ermee aan de slag gaan, Ik ken er nog meer maar die vertel ik later wel.

Werkt een Handigheidje niet? PB me.

Wil een MOD, Als het noodzakelijk is. Dit topic niet sluiten maar verplaatsen naar het behorende topic?

Vriendelijke groet. Dark_Zemy (Is Back)

Bewerkt: door Dark_Zemy
Geplaatst:

Hey Dark_Zemy, welkom terug :Y

Ik had eventjes de eerste uitgeprobeerd en het werkt! Vet cool :D

Reed ik daar in mn Mercedes (gemodde Vincent :puh: ) met een M4 iedereen kapot te knallen XD

Bedankt voor je tips,

Greets,

Mr. Sugo :bier:

Geplaatst:

thanx :D

de tweede is ook handig, voor stunt filmpjes meerbepaald. ^_^ ik gebruikte de GHOSTTOWN cheat om niet te veel op auto's te knallen, maar dat durfde af en toe nog 'ns te gebeuren :puh: nu ik die tip weet niet meer :bier:

:cya:

Geplaatst:

Maar hoeft het niet in een ander topic?

>>> Door -Matthijs-: Staat vooralsnog prima hier, aangezien er (nog) geen speciaal trucjes topic is.<<<

Alvast bedankt, Vriendelijke groet Dark_Zemy (Is Back)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...