cavorpa Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik heb bij gta san andreas in tegekke mod. Eentje waarbij - Beer, Joint, beinvloed raken van drugs en dronken worden. Die drugs en die beer die worden gespawn achter ryder's huis. En net heb ik die ook gevonden in de Green bottle. Nu wil ik vragen zijn er nog meer spawn plekken van die genot's middelen. Ik wil zo'n antwoord Waar het is. Wat er daar is.(Drugs of beer) alsvast bedankt Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Vaak staat er in de readme van de mod informatie over de plaatsen waar wiet/beer spawnt, wat vanzelfsprekend er dan ook in staat is of er drugs of beer ligt. Ik zal zeggen succes met zoeken. Reageren
jorry95 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 waqar kun je die mod downloaden Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 waqar kun je die mod downloaden Zie hier. Maak Backup van je files. Lees de readme goed door, je moet wel versie 1 hebben. Reageren
jorry95 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 je kunt die genotsmidelen ook vinden bij rydar's achtertuin Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 je kunt die genotsmidelen ook vinden bij rydar's achtertuin Dat is pas mogelijk nadat je die mod heb gedownload en heb geinstalleerd. Anders zie je alleen maar de molhopen in de achtertuin van Ryder. Reageren
Royboow Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 je kunt die genotsmidelen ook vinden bij rydar's achtertuin Dat zij hij al in zijn post kijk maar Die drugs en die beer die worden gespawn achter ryder's huis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.