renaat18 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 ik zit nu op 22 % en ben bij een missie ( weet echt de naam niet)geloof van elisabeth en brucie..iniedergval de eerste missie van dat manwijf waarbij je in een huis op het dak brucie moet helpen om als scherpschutter daar die mensen neer te knallen op een gegeven moment staat er ga ernaar toe want ze hebben hulp nodig dat doe ik dan ook maar als ik erben en ik ga snel genoeg erheen dan duurt het maar heel even of ik blijk ze niet goed genoeg te hebben beschermd ik ga er heen in veronderstelling om door te gaan met mensen neer te knallen? maar blijkbaar moet dat dus niet"??iemand enig idee? Reageren
Valto Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 ik zit nu op 22 % en ben bij een missie ( weet echt de naam niet)geloof van elisabeth en brucie..iniedergval de eerste missie van dat manwijfwaarbij je in een huis op het dak brucie moet helpen om als scherpschutter daar die mensen neer te knallen op een gegeven moment staat er ga ernaar toe want ze hebben hulp nodig dat doe ik dan ook maar als ik erben en ik ga snel genoeg erheen dan duurt het maar heel even of ik blijk ze niet goed genoeg te hebben beschermd ik ga er heen in veronderstelling om door te gaan met mensen neer te knallen? maar blijkbaar moet dat dus niet"??iemand enig idee? DAt is Packie trouwens en niet Brucie Maar wat ik daar heb gedaan is gewoon blijven zitten en iederen neer sniperen tot ze allemaal dood zijn en daarna gewoon weglopen. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 ik zit nu op 22 % en ben bij een missie ( weet echt de naam niet)geloof van elisabeth en brucie..iniedergval de eerste missie van dat manwijfwaarbij je in een huis op het dak brucie moet helpen om als scherpschutter daar die mensen neer te knallen op een gegeven moment staat er ga ernaar toe want ze hebben hulp nodig dat doe ik dan ook maar als ik erben en ik ga snel genoeg erheen dan duurt het maar heel even of ik blijk ze niet goed genoeg te hebben beschermd ik ga er heen in veronderstelling om door te gaan met mensen neer te knallen? maar blijkbaar moet dat dus niet"??iemand enig idee? DAt is Packie trouwens en niet Brucie Maar wat ik daar heb gedaan is gewoon blijven zitten en iederen neer sniperen tot ze allemaal dood zijn en daarna gewoon weglopen. Dat is inderdaad de eerste missie van Packie... En je fout ligt hem in het feit dat je er naartoe gaat...Je krijgt een melding dat je op moet schieten omdat Packie in de problemen zit.....Dit betekend niet dat je van je plek af moet!!!! Je moet opzoek gaan naar Packie en dan zijn belager neerschieten...Dit alles doe je vanaf het dak van het gebouw....That's all Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 ik zit nu op 22 % en ben bij een missie ( weet echt de naam niet)geloof van elisabeth en brucie..iniedergval de eerste missie van dat manwijfwaarbij je in een huis op het dak brucie moet helpen om als scherpschutter daar die mensen neer te knallen op een gegeven moment staat er ga ernaar toe want ze hebben hulp nodig dat doe ik dan ook maar als ik erben en ik ga snel genoeg erheen dan duurt het maar heel even of ik blijk ze niet goed genoeg te hebben beschermd ik ga er heen in veronderstelling om door te gaan met mensen neer te knallen? maar blijkbaar moet dat dus niet"??iemand enig idee? DAt is Packie trouwens en niet Brucie Maar wat ik daar heb gedaan is gewoon blijven zitten en iederen neer sniperen tot ze allemaal dood zijn en daarna gewoon weglopen. Dat is inderdaad de eerste missie van Packie... En je fout ligt hem in het feit dat je er naartoe gaat...Je krijgt een melding dat je op moet schieten omdat Packie in de problemen zit.....Dit betekend niet dat je van je plek af moet!!!! Je moet opzoek gaan naar Packie en dan zijn belager neerschieten...Dit alles doe je vanaf het dak van het gebouw....That's all ja moet proberen met een bazooka een paar keer te schieten als je die hebt en dan met sniper schieten Reageren
renaat18 Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 dankjewel dan heb ik inderdaad verkeerd begrepen dus gewoon door blijven gaan en iets sneller worden met schieten:P heb nog geen bazooka dus dat heeft geen zin verder Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 dankjeweldan heb ik inderdaad verkeerd begrepen dus gewoon door blijven gaan en iets sneller worden met schieten:P heb nog geen bazooka dus dat heeft geen zin verder ok Reageren
LangeDraak Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 dankjeweldan heb ik inderdaad verkeerd begrepen dus gewoon door blijven gaan en iets sneller worden met schieten:P heb nog geen bazooka dus dat heeft geen zin verder Bazooka is ook niet nodig hoor. de sniper is alles wat je nodig hebt....Blijf kalm, niet te ver inzoemen en richt op hun hoofd.....Als je dat doet dan haal je het Succes Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Is het al gelukt. goede vraag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.