Jump to content

Vast in de Cluckin' Bell?


[5th]Nick

Recommended Posts

Ik stond een keer vast in een tafel met parasol.:puh: Ik was via een muurtje op de tafel gesprongen waarna ik vast kwam te zitten met mijn hoofd onder de parrassol. Ik kwam er met geen mogelijk meer vanaf. Ik kon wel nog schieten rondjes draaien en bukken. Uiteindelijk werd ik doodgeschoten doordat ik schoot in het bijzijn van een gangster.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo jongens, ik lees al een tijd mee op het forum maar dit is mijn eerste post,

Ik heb net 6 missies gedaan (incl. de bankmissie) en nu wilde ik wat eten gaan halen bij de cluckin bell, dus ik loop naar de balie en bestel, en nu zit hij vast, het spel loopt wel door, maar ik kan met geen mogelijkheid bewegen (Ik kan wel de kaart in en uitzoomen dus aan de controller ligt het niet), het probleem is dat ik al die missies nog niet gesaved heb, ik was net op weg naar safehouse!

Hij zit nu al 15 min vast, iemand een idee hoe ik dit verhelp zonder de xbox te resetten?

Dat probleem heb ik vaak als ik naar een burgershot of cluckin bell ga. Wat bij mij gebeurd als ik L1 druk is dat hij op de juiste plaats gaat staan, dan is de fout dat die vrouw eerst haar beweging afmaakt. en steeds als ze haar handen weer normaal heeft, dan begint Niko pas met: 1 burger please. Dat probleem heb ik steeds, maar hij is nog niet zo lang vastgelopen als bij jou. Meestal duurt het bij mij 5 tot 10 seconden.

Maar ik denk dat Niko vastgelopen is en dat de volgende actie (dat hij dus zegt 1 burger) niet meer komt.

Zou geen andere optie weten dan opnieuw opstarten.

het spel saved toch automatisch?

Ik heb Auto-save uit gezet.

Ik vind het niet handig, want heb ook andere savegames, en als ik dan speel op de ene slaat het spel zomaar over de andere op. :bonk:

Bewerkt: door Sweetness
Link to comment
Delen op andere websites

Hey Kai-Shockwave, zegt ie van jou dan ook: one burger please? bij mij zegt hij niks, en laat alleen met een gebaar zien wat hij wil. "alleen buiten bij kraampjes praat Niko bij mij." effe weer Ontopic, ik heb dat probleem ook vaak, alleen dan maar even.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...