klikoe Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik heb sinds kort SRT ( San andreas Retextured ofzoiets ) geinstalleerd, alleen als ik new game of load game doe, laad hij het balkje wel vol, maar dan wordt het beeld zwart en hoor ik alleen dat laadmuziekje van SA. klikoe Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik heb sinds kort SRT ( San andreas Retextured ofzoiets ) geinstalleerd,alleen als ik new game of load game doe, laad hij het balkje wel vol, maar dan wordt het beeld zwart en hoor ik alleen dat laadmuziekje van SA. klikoe Mag ik iets vragen? Heb je wel V1? Hieronder laat ik je zien hoe je dat kan zien. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan Met V2 kan je namelijk niet modden, als je V2 hebt kan je gebruik maken van deze downgrader/patch, volg de stappen en als je klaar bent heb je V1. Reageren
klikoe Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ja ik weet héééééééél zeker dat ik v1 heb. (Ik heb al heel veel gemod en bij de installatie zag ik ergens v1 staan.) Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ja ik weet héééééééél zeker dat ik v1 heb.(Ik heb al heel veel gemod en bij de installatie zag ik ergens v1 staan.) 'T kan zo zijn dat het probleem niet zo zeer bij jou zelf ligt maar aan de modificatie, dit wordt genoemt als een foute mod. Wat ook kan is dat je de mod verkeerd heb geinstalleerd. Reageren
klikoe Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ja ik weet héééééééél zeker dat ik v1 heb.(Ik heb al heel veel gemod en bij de installatie zag ik ergens v1 staan.) 'T kan zo zijn dat het probleem niet zo zeer bij jou zelf ligt maar aan de modificatie, dit wordt genoemt als een foute mod. Wat ook kan is dat je de mod verkeerd heb geinstalleerd. Het was een auto installer dus dan klopt heel de mod niet? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Ja ik weet héééééééél zeker dat ik v1 heb.(Ik heb al heel veel gemod en bij de installatie zag ik ergens v1 staan.) 'T kan zo zijn dat het probleem niet zo zeer bij jou zelf ligt maar aan de modificatie, dit wordt genoemt als een foute mod. Wat ook kan is dat je de mod verkeerd heb geinstalleerd. Het was een auto installer dus dan klopt heel de mod niet? Dat kan zo zijn, lees de readme is eens door of er nog een melding wordt gegeven. Als dit niet het geval is moet je het persoon die deze mod heeft gemaakt proberen te bereiken die informatie kan geven hoe je dit probleem kan oplossen. Bewerkt: 28 juli 2008 door GekkieJ01 Reageren
ikt Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Doe wat research en je vindt dat SRT een bekende goed werkende mod is. Daar aangekomen, is het wel interessant om jouw computerspecificaties te weten, misschien is een uber-HD GTA SA iets teveel. En misschien kan er een comflict optreden met een van je al geïnstalleerde mods. Ik raad je aan het officiele topic op GTAForums te bekijken, die hier te vinden is in de link na deze zin . Linkz0rs Ohja, kijk ook even of je wel de meest recente versie hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.