guusje Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 ik heb pas lost de video game gehaald. het ging allemaal goed, tot ik in een gebouw kon waar Sayid Jarrah voor stond. toen ik er in ging en verder liep toen viel de deur dicht en kon ik niet meer terug. toen moest ik dingen doen op de computer, en dat had ik gedaan, maar ik kom gewoon niet verder. weet iemand anders hoe je dan verder moet groetjes Guusje Reageren
Velaro Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) ik heb pas lost de video game gehaald.het ging allemaal goed, tot ik in een gebouw kon waar Sayid Jarrah voor stond. toen ik er in ging en verder liep toen viel de deur dicht en kon ik niet meer terug. toen moest ik dingen doen op de computer, en dat had ik gedaan, maar ik kom gewoon niet verder. weet iemand anders hoe je dan verder moet groetjes Guusje Voer allereerst de nummers waarmee een personage de lotto heeft gewonnen. Je kan die vinden in jouw 'boek'. Je typt ze in volgorde, met spaties tussen in. Dan stopt het geluidje. Dan moet je de 3 stroompanelen, die je verspreid aan de muur vindt, repareren. Dit heb je al eerder moeten doen bij het vliegtuig, aan het begin van het spel. Daarna gaat de deur weer open. Bewerkt: 28 juli 2008 door Velaro Reageren
guusje Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 maar hoe laat je die panelen werken, want ik ben wel zo ver gekomen om ze spanning te geven, maar toen gingen ze nog niet open. groetjes Guusje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.