Mister Fuji Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Komt er nog een gamescript te staan op deze site? Of weet iemand ergens het gamescript te vinden? Reageren
Tmzom Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Bedoel je het Filmproject van Brokentable etc? Die staat bij Media (sorry als je dit niet bedoeld ) Reageren
X-Zero Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 wat jij bedoelt met game script weet ik niet maar mischien bedoel jij deze??????? Reageren
Ironfist Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 ik denk dat ie de converstaties bedoeld zoals big smoke die met ryder praat enzo Reageren
X-TX Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Bedoel jij de game script net als MAIN.SCM in vice city? Als dat het niet is dan weet ik het ook niet meer. Reageren
Cas Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Ik denk dat niemand een game script heeft. je kan namelijk niks van een PS2 disk lezen op de pc Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 13 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 ik denk dat ie de converstaties bedoeldzoals big smoke die met ryder praat enzo jep die bedoel ik, vind ik altijd wel fijn voor mijn eigen geprintte walktroughtje, kan ik het verhaal een beetje volgen. Game script is dus gewoon alle gesprekken (de tekst) die in de filmpjes wordt gesproken. Volgens mij stond op deze site ook al een gamescript van 'The Introduction', dat filmpje van de CD-box... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.